کد خبر : ۲۲۰۹۲۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ ساعت ۱۵:۰۲


باز شورا و شهردار دزفول خبرساز شدند

کشاندن این کش مکش ها به جامعه یقیناً کار زیبنده ای نیست چرا که در بحث های رسانه های یک سری حرفها زده می شود که با توجه به اینکه در هیچ محکمه ای ثابت و یا محکوم نشده، سبب تهمت به افراد و نیز بدبینی مردم می شود

 باز شورا و شهردار دزفول خبرساز شدند

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) به نقل از  پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول، چند روزی است که خبر استیضاح شهردار دزفول در شبکه های اجتماعی رکورددار است و مخالفان و موافقان این اقدام اخیر شورای شهر در فضای مجازی بازار گرمی را به راه انداخته اند.
نکته جالب این داستان این جا است که زمانی که این دوره شورا آغاز شد و انتخاب مهندس کرمی برای شهرداری دزفول توسط اعضای شورای شهر در دستور کار شورا قرار گرفت، طیفی به مخالفت پرداختند و اعتقاد داشتند که باید همچنان دوایی شهردار باشد و کرمی نباید بر کرسی شهرداری تکیه بزند! حتی جلسه رای گیری را ترک کردند تا شورا از اکثریت بیفتد و... امروز داستان تغییر پیدا کرده است.
آقایانی که دیروز به آمدن کرمی رأی دادند امروز معتقدند که شهردار یک سری قصور داشته و به تذکرات شورای شهر توجه ننموده و باید عزل شود و این را قانون به صراحت به شورا مجوز داده است و خلاصه مخالفان دیروز موافق ماندن کرمی شده اند و موافقان دیروز مهیای استیضاح او.
البته یکی از اعضای شورای شهر اعلام کرده است که برخی از اعضای شورا در استخدام فامیلی و برخی منافع در شهرداری دخیل هستند و از این رو مخالفت می کنند! مخالفین نیز می گویند که این حربه تبلیغاتی است و چرا شورا تاکنون سکوت کرده بود ؟! البته در خصوص استخدام فک و فامیل در شهرداری بدون سازوکار قانونی به گفته برخی از اعضای شورای شهر، توسط تعداد دیگری از اعضا بدون پاسخ قانع کننده ای مواجه شده است.

اینگونه بازار حرف و حدیثها در شبکه های اجتماعی داغ است

کشاندن این کش مکش ها به جامعه یقیناً کار زیبنده ای نیست. چرا که در بحث های رسانه هایی یک سری حرفها زده می شود که با توجه به اینکه در هیچ محکمه ای ثابت و یا کسی محکوم نشده، سبب تهمت به افراد و نیز بدبینی مردم می شود، و این جوسازیها سبب بی رغبتی در مدیران و کارکنان خواهد شد.
و سخن آخر به مخالفان و موافقان شهردار دزفول این است که: قانون راهکار را مشخص کرده است و هرچه قانون تشخیص داد همه مطیع باشند. یکشنبه طبق اعلام شورا، نتیجه معلوم می شود اگر شهر دار رأی آورد باید اذهان عمومی را قانع نماید و همت بیشتری در رفع ابهامات بنماید و شورا نیز نظارتش را قوی تر نموده  و اگر برکنار شد باید منتظر نظر شورا شد.
در این داستانها فرصت طلبان و ماهی گیران حرفه ای آبهای گل آلود بیشترین بهره را می برنند،آنان که از فرصتهای اینچنینی به دنبال مطرح کردن خود و گرفتن صید خود هستند.
بگذارید فضا در خود صحن شورا حل شود و دیگر نیاز به گرفتن نظرسنجی در خصوص استیضاح شهردار توسط شورا نیست، چرا مردم حرف خود را در انتخابات شوراها زده است و در انتخابات آینده نیز خواهد زد.
بدون شک مردم هم بابت برخی طرحها و برخی استخدامها در شهرداری گله و حرف دارند و هم از شورای شهر و بی خبر از برخی از موکلین خود در شورای شهر و برخی که هرکاری می کنند دنبال تبلیغاتند تا راه اندازی کار مردم.
پرواضح است مردم به اعضای شورا رأی داده و آنها موظفند که هم شهردار را انتخاب نمایند و هم بر کار منتخب خود، نظارت کنند و چنانچه تخلفی بود به او تذکر داده و نهایتاً برکنار کنند و یقیناً مماشات و یا تسویه حساب های شخصی و یا سیاسی نباید در این کار دخیل داده شود و چنانچه اینگونه شد باید این اعضا فردا خود را برای پاسخگویی به مردم و به ویژه عدل الهی آماده نمایند.

برچسب ها: شهردار دزفول استیضاح شهردار دزفول انصار حزب الله دزفول شورای شهر دزفول