کد خبر : ۲۲۲۰۰۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ ساعت ۱۱:۱۲

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی شهیدآزادی دزفول عنوان کرد:
نیروی زمینی دزفول همواره در کنار آتش نشانی خواهد بود

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی شهیدآزادی دزفول گفت:نیروی زمینی دزفول همواره در خدمت آتش نشانی و در کنارآنها خواهد بود.

 نیروی زمینی دزفول همواره در کنار آتش نشانی خواهد بود

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، فرمانده و عوامل تیپ ۲۹۲ زرهی شهید آزادی دزفول پیش از ظهر امروز یکشنبه با حضور در محل سازمان آتش نشانی با مدیر و پرسنل این سازمان دیدار کردند و بااهدای گل و قرائت فاتحه به شهدای حادثه پلاسکو ادای احترام کردند.

دراین نشست صمیمی و کوتاه، سرهنگ بابک جلالی فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول اظهار کرد: اتفاق تلخ رخ داده در ساختمان پلاسکوی تهران موجب غم و اندوه تمام ملت شده است.

وی افزود: اینکه هنوز پیکر پاک برخی ازاین شهدا زیرآوار است و خانواده های آنها ۴ روز است در انتظار پیداشدن این عزیزان هستندنیز اتفاق تلخ تری است که دل همه را به درد آورده است.

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی شهیدآزادی دزفول این حادثه رخ داده را مایه تاسف و ناراحتی دانست و گفت: برای این شهدا آرزوی علو درجات و برای خانواه آنها صبرجمیل خواستاریم.

سرهنگ جلالی با تقدیر از تلاش های شبانه روزی آتش نشانان، عنوان کرد: نیروی زمینی و تیپ ۲۹۲ زرهی شهید آزادی دزفول همواره در خدمت سازمان آتش نشانی خواهد بود و برای هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و این جا آمادگی و همکاری شبانه روزی خود را برای کمک به غیوران آتش نشانی اعلام می کنیم.

به گزارش دز ان ان، پیش از حضور عوامل تیپ ۲۹۲ زرهی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، رئیس عقیدتی سیاسی، فرمانده حفاظت اطلاعات انتظامی و سایر عوامل نیروی انتظامی دزفول و عوامل نیروی هوایی شهرستان نیز با حضور در محل سازمان آتش نشانی با پرسنل این سازمان دیدار کرده و از زحمات آنها تقدیر کردند.

شهروندان دزفولی نیز در طول چندروز گذشته بصورت شبانه روزی درمحل ایستگاه های مختلف آتش نشانی حضور یافته و به شکل های مختلف ازتلاش های آتش نشانان تقدیر کردند.

برچسب ها: فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی شهیدآزادی دزفول سرهنگ بابک جلالی آتش نشانی