کد خبر : ۲۲۱۲۷۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ ساعت ۱۴:۱۶

فرماندار دزفول انتقاد کرد؛
عملکرد نادرست آب و برق خوزستان در تعیین آب بهای کشاورزان

فرماندار دزفول گفت: نگاه یکسان سازمان آب و برق خوزستان به عملکرد و آمار کشاورزی برای تعیین تعرفه آب بهای کشاورزان به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

 عملکرد نادرست آب و برق خوزستان در تعیین آب بهای کشاورزان

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، حبیب الله آصفی عصر امروز دوشنبه در نشست کار گروه کشاورزی، آب و منابع طبیعی دزفول که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نگاه یکسان سازمان آب و برق خوزستان به عملکرد و آمار کشاورزی برای تعیین تعرفه آب بهای کشاورزان به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی افزود: این نگاه یکسان، خطایی فاحش است که دود آن به چشم کشاورزان دزفولی رفته است.

فرماندار دزفول با بیان اینکه نباید وضعیت کشاورزی دزفول را با دیگر شهرهای خوزستان یکسان دانست، گفت: باید در این خصوص تفاوتی اساسی وجود داشته باشد و نباید با منطق قدرت در خصوص نرخ آب بها با کشاورزان برخورد کرد بلکه باید به صورت منطقی و عقلایی با این موضوع برخورد کرد.

آصفی عنوان کرد: یکپارچه دیدن آمار و عملکرد کشاورزان، نرخ آب بهای کشاورزی را به صورت واقعی نشان نمی دهد و نمی توان مشکلاتی که در دیگر بخش های خوزستان وجود دارد با آمار دزفول یکسان دانست و مقایسه کرد.

وی بیان کرد: سازمان آب و برق خوزستان در زمان مشخص کردن نرخ آب بها تعاملی با نماینده کشاورزان دزفول و مجموعه استانداری خوزستان نداشته و این سازمان بدون مشورت و بررسی اقدام به افزایش ناگهانی این  آب بها کرده است.

فرماندار دزفول ادامه داد: بنابراین نمی توان با استدلال درون سازمانی نسبت به این موضوع مهم برخورد کرد چرا که متاسفانه سازمان آب و برق خوزستان منطق قدرت را در دستور کار قرار داده و به وضعیت و مشکلات پیش روی کشاورزان بی توجهی کرده است.

آصفی خسارت ناشی از سیل فروردین ماه امسال دزفول به بخش کشاورزی و زیرساخت های شهرستان را ۲ هزار میلیارد ریال برشمرد و گفت: متاسفانه تاکنون این خسارت سنگین از سوی وزارت خانه و سازمان های متولی جبران نشده و مردم دزفول همچنان در انتظار مرمت و جبران ویرانی های این سیلاب هستند.

برچسب ها: حبیب الله آصفی فرماندار دزفول آب و برق خوزستان