کد خبر : ۲۲۲۵۳۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ ساعت ۱۵:۵۲

با رای قاطع شورای اسلامی شهر:
محمدعلی دوایی فر شهردار دزفول شد

نشست اعضای شورای پنجم شهر دزفول با بررسی برنامه های دو نامزد دیگرتصدی پست شهرداری این شهر روز جمعه راس ساعت 10 برگزار شد. محمودرضا شیرازی وحسن نبوتی دور نامزد تصدی پست شهرداری برنامه های خود را ارائه کردند. محمد علی دوایی فر پیش ازاین در جلسه رو گذشته شورا حاضر بوده و برنامه های خود را ارائه کرده است.

 محمدعلی دوایی فر شهردار دزفول شد

به گزارش شبکه خبری دز، در پایان این نشست و پس از رای گیری مخفی اعضای شورای شهر دزفول ،‌محمدعلی دوایی فر با کسب ۹ رای به عنوان شهردار جدید دزفول انتخاب شد.
دوایی فر پس از انتخاب به عنوان شهردار دزفول در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: عمل به وظایف قانونی و توجه به مطالبات مردم ، وظیفه متقابل اینجانب نسبت به اعتماد شورا و مردم است که در اولویت کاری قرار دارد.
وی افزود:با قرار گرفتن شهرداری دزفول در مسیر توسعه و عمران تلاش می شود به مطالبات مردم این شهر بیشتر توجه شود.
شهردار جدید دزفول گفت: توجه به مسایل و مشکلات کارکنان شهرداری و شتاب بخشیدن به روند توسعه ، عمران و آبادانی رویکرد جدید شهرداری دزفول در این دوره خواهد بود.
معاونت دفتر فنی فرماندار دزفول ، رئیس اداره آب و فاضلاب دشت آزادگان ،شهردار بروجرد ، دزفول و خرمشهر و نیز قائم مقام و معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز از جمله سوابق کاری محمدعلی دوایی فر است.
پیش از این محمدرضا کرمی نژاد مسئولیت شهرداری دزفول را بر عهده داشت.
کرمی نژاد مهرماه 1392 با رای شورای چهارم به عنوان شهردار دزفول انتخاب شد و حدود چهار سال این مسئولیت را بر عهده داشت.

برچسب ها: دوایی فر شهردار دفول