کد خبر : ۲۲۱۷۵۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ ساعت ۰۹:۴۴

در تبادل آتش بین قاچاقچیان و ماموران صورت گرفت؛
کشف مواد مخدر و هلاکت یک سوداگر مرگ توسط پلیس انتظامی دزفول

فرمانده انتظامی دزفول گفت: در عملیات تعقیب و گریز بین قاچاقچیان موادمخدر و ماموران پلیس دزفول یک نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسید

 کشف مواد مخدر و هلاکت یک سوداگر مرگ توسط پلیس انتظامی دزفول

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) طی عملیات ویژه پلیسی ساعاتی پیش با تلاش پرسنل انتظامی دزفول یک باند حمل و توزیع مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ علی الهامی در تشریح این عملیات گفت: پلیس آگاهی و مواد مخدر ناحیه انتظامی دزفول با انجام عملیات گسترده پلیسی موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی پراید شدند که این پراید حامل مواد مخدر بود و ماموران با دادن ایست قصد متوقف کردن این خودرو را داشتند که سرنشینان این پراید بدون توجه به ایست و اخطار پلیس اقدام به فرار و تیراندازی به سمت پلیس کردند.

فرمانده انتظامی دزفول افزود: ماموران نیز متقابلا ضمن تعقیب خودروی مذکور اقدام به تیراندازی به سمت آن کردند. سرنشینان خودرو که دو فرد بودند اقدام به پرتاب کردن مواد مخدر به بیرون از خودرو کردند که این مواد با هماهنگی های از پیش تعیین شده جمع آوری شد.

وی تصریح کرد: پس از تعقیب و گریز نیم ساعته بالاخره قاچاقچیان در نزدیک شهرستان شوش به دام ماموران نیروی انتظامی دزفول افتادند و در بازرسی بعمل آمده مشخص شد که در تبادل آتش بین قاچاقچیان و ماموران پلیس یک نفر از سوداگران مرگ در خودروی پراید به هلاکت رسیده و دومی نیز مجروح شده بود.

سرهنگ الهامي گفت: سرنشین خودرو که زخمی شده بود با هماهنگی پلیس به بیمارستان نظام مافی شوش انتقال یافت.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول ادامه داد: در ادامه این عملیات،  نفر سوم گروه قاچاقچیان که مالخر بود و در خودرو نبود نیز شناسایی و در منطقه محل حضورش دستگیر شد.

سرهنگ الهامی بیان داشت: از این گروه  قاچاقچیان مقدار ۷ و نیم کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط گردید.

برچسب ها: سرهنگ علی الهامی فرمانده انتظامی دزفول