کد خبر : ۲۲۰۹۱۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ ساعت ۱۵:۴۱


پیام قدردانی فرمانده ناحیه دزفول از حضور حماسی مردم دزفول در راهپیمایی روزجهانی قدس

فرمانده سپاه ناحیه دزفول طی پیامی از حضور حماسی و با شکوه مردم ولایتمدار شهرستان دزفول در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر و قدردانی کردند.

 پیام قدردانی فرمانده ناحیه دزفول از حضور حماسی مردم دزفول در راهپیمایی روزجهانی قدس

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

"روزقدس روزاسلام است امام خمینی (ره)"
درود و سلام خدا بر شما مردم ولایتمدار و افتخار آفرین شهرستان دزفول که بار دیگر هم صدا با تمامی مردم حماسه ساز ایران و مسلمین سراسر جهان پس ازدرک ایام نورانی و لیالی پر برکت قدر به میدان آمده و با حضور گرم و گسترده خود در راهپیمایی عظیم روزجهانی قدس و در این هوای بسیار گرم تابستان به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و درپیروی ازمنویات رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتید.
مردم شریف و همیشه درصحنه دزفول پایتخت مقاومت ایران اسلامی در این جریان عظیم و تحسین برانگیز غرور آفریدند و برگ زرین دیگری به کتاب عزت ومقاومت خود افرودند و غزل اقتدار و افتخار سرودند. حضور باشکوه و پرازشور و شعور شما مردم عزیز که بار دیگر یکی از بی نظیرترین حماسه های حضور مردمی را خلق کرد، نشانگر تصویر بی بدیلی از وحدت، همبستگی و بیداری مردمی است که با درک حساسیت شرایط بین المللی و منطقه ای همواره با همین حمایت و ایستادگی ها، موجبات حفظ و تثبیت و تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است؛ درود خدا بر ملت عزیز و سلام خدا بر روان پاک شهیدان باد.
اینجانب خالصانه ازاین حضور پر شور و با بصیرت مردم شریف دزفول بویژه علما و روحانیت معظم که با حضور معنادار خود در تشویق و ترغیب امت بصیر و آگاه نقش بی بدیلی دارند، همچنین ایثارگران و جانبازان سرافراز و عزیز دوران دفاع مقدس، خانواده های معظم و مکرم شهیدان، اقشار مختلف بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی تقدیر و تشکر می نمایم و ازدرگاه ایزد منان عزت، اقتدار و پایندگی روزافزون اسلام و مسلمین و پیروزی نهایی مردم سرزمین قدس شریف و نابودی استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی را خواستارم. در پناه ایزدمنان سربلند و سرافراز باشید.

سرهنگ پاسدارعبدالامیرمحتشمی راد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول

برچسب ها: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول روز جهانی قدس پیام قدردانی سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد