کد خبر : ۲۲۱۸۲۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ ساعت ۱۶:۱۸

فرمانده نیروی انتظامی دزفول خبر داد:
دستگیری باند سارقان با 30 فقره سرقت موتور در دزفول

فرمانده نیروی انتظامی دزفول از دستگیری باندسارقان حرفه ای با 30 فقره سرقت موتور در این شهرستان خبرداد.

 دستگیری باند سارقان با 30 فقره سرقت موتور در دزفول

سرهنگ علی الهامي در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، با اعلام این خبر اظهار کرد: عوامل نیروی انتظامی دزفول در یک عملیات ضربتی و فنی موفق به متلاشی کردن یک باند 3 نفره سرقت موتور سیکلت در یکی از مناطق دزفول شدند.

وی افزود: این باند حرفه ای و سابقه دار در بسیاری از نقاط شهرستان با شگردهای مختلف اقدام به سرقت موتورسیکلت کرده اند که با دستور دادستان شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار عوامل نیروی انتظامی دزفول قرار گرفت.

فرمانده انتظامی دزفول بابیان اینکه این 3 سارق تحویل مقامات قضایی شهرستان شده اند، گفت: باند مذکور تاکنون به سرقت 30 دستگاه موتورسیکلت اعتراف کرده اند.

سرهنگ الهامي در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی دزفول  بیدار است و با تمام توان به مبارزه با مخلان نظم و امنیت خواهد پرداخت، گفت: نیروی انتظامی دزفول با تلاش شبانه روزی سربازان خود،  تمام موارد ناامنی و ناهنجاری رادر سطح شهرستان رصد می کند واجازه فرصت طلبی به مخلان نظم و امنیت را نمی دهد تا به هدف اصلی خود و مطالبه شهروندان یعنی امنیت پایدار دست پیدا کند.

به گزارش دز ان ان، در منطقه مسکونی مهرشهر دزفول نیز یک بنرقدرداني از عوامل نیروی انتظامی شهرستان بویژه سرهنگ علی الهامي به دلیل دستگیری این باندسارق موتور نصب شده است.

برچسب ها: سرهنگ علی الهامی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول