کد خبر : ۲۲۲۵۱۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ ساعت ۰۴:۰۱


بیانیه مشترک نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دزفول درمورد شایعات انتقال آب دز

"مردم هميشه قهرمان شهرستان دزفول لايق بهترين ها هستند و خدای منان را شاكريم كه توفيق خدمت گزاري به شما مردم نجيب و ولايت مدار و شهیدپرور شهر مقاومت وایثار، دزفول همیشه سرافراز را بر دوش ما نهاده است."

 در چند روز گذشته حواشي زيادي در خصوص انتقال اب دزفول فضاي شهر را در برگرفته و مردم به روش هاي مختلف نگراني خود را از اين موضوع به گوش خدمتگزاران خود رسانده اند.

قبل از هر چيز جا دارد از حسن توجه و اين روحيه ی مسئوليت پذيري مردم كه مصداق حديث گرانقدر حب الوطن من الايمان است را ارج نهيم و از دلسوزي هاي صادقانه مردم هميشه مومن شهرستان دزفول تشكر كنيم.

حال با توجه به اتفاقات رخ داده لازم است نكاتي را محضر همشهريان عزيز عرض نماييم:

۱.همانطور كه قبلا در جلسات و مصاحبه هاي مختلف اعلام كرديم به هيچ عنوان اجازه نخواهيم داد منابع شهرستان دزفول به نقاطی ديگر منتقل شود و تمام قد حافظ منافع شهرستان دزفول خواهيم بود.
۲.لازم است با مردم شريف شهر مقاومت و ایثار ،دزفول همیشه قهرمان اين نكته را در ميان بگذاريم كه تا اين لحظه هيچگونه مجوزي نه در سطح كشور و نه در سطح استان جهت انتقال اب اين شهرستان صادر نگرديده است و مردم آگاه باشند كه خدمتگزاران شما تا اخرين لحظه و تا زمان روشن شدن تمام ابعاد اين مسئله موضوع را از طريق كانال هاي مختلف پيگيري خواهند كرد و در برابر هر گونه مصوبه اي كه خلاف منافع دزفول قهرمان و مردم شهيد پرور اين شهرستان باشد ايستادگي خواهیم كرد.
۳.با توجه به مسائل امنیتی و عدم اجازه به سوء استفاده ی شبکه های معاند ، خواهشمندیم در جهت حفظ حرمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هرگونه دامن زدن به شایعات و حواشی که توسط برخی افراد ضد مصالح کشور نقش بندی میشود اجتناب نمائید چرا که قطعا اینگونه آسیب ها به نفع کشور و بخصوص در شان مردمان شهید پرور شهر مقاومت ایران نخواهد بود.
۴.جهت تنویر افکار عمومی و در راستای حفظ حرمت مردم قانونمدار شهرستان دزفول اعلام میداریم که پس از پیگیری معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان دزفول و نماینده شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی در خصوص آزادی بازداشت شدگان حادثه امروز و مساعدت دستگاه قضا در چارچوب رافت اسلامی ، کلیه افراد بازداشت شده آزاد و امیدواریم  که قانون به مانند همیشه خط مشی کلیه ی اقدامات حق طلبانه قرار گیرد.
در پايان اعلام میکنیم پاسخگویی به مردمی که دین خودشان را به اسلام و ایران مقتدر ادا کرده اند را وظیفه خود دانسته و جا دارد ضمن تشكر دوباره از احساس مسئوليت و وظيفه شناسي شما مردم در برابر اتفاقات و مصالح شهرستان ، از همشهریان عزیز خواهشمنديم كه اخبار رسمي را فقط از طريق مجاري قانوني پيگيري كرده و اسير شايعات در فضاهاي مجازي نشويد و ضمن حفظ خونسردي و كنترل احساسات صادقانه خود با ايجاد ارامش در فضاي شهرستان، خدمتگزاران خود را جهت دفاع از شهرمان ياري كنيد و همچون هميشه كنار مسئولين باشيد.
به استحضار مردمان ولایت مدار شهرستان میرسانیم ، قطعا ما خادمان مردم در هر جایگاهی، عهد می بندیم تا با ياري خدا و خواست شما مردم، اجازه دست درازي به منافع دزفول به هيچكس داده نخواهد شد.

وسلام علیکم
عباس پاپی زاده
حبیب اله آصفی

برچسب ها: عباس پاپی زاده حبیب اله آصفی