کد خبر : ۲۲۱۹۸۹ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ ساعت ۱۵:۵۹

فرماندار دزفول در واکنش به جهانی شدن خبر دستگیری دوبانوی موتورسوار:
دزفول با این گونه خطاها بدنام نمی شود/ عده ای با جوسازی قصد ایجاد تشنج درشهرستان را دارند

فرماندار دزفول در واکنش به جهانی شدن خبر دستگیری دوبانوی موتورسوار گفت: عده ای که قصد نابودی و متشنج کردن دزفول را دارند، بدانند دزفول یک شهر پاکیزه و با حیثیت و فرهنگی بوده که بااینگونه خطاهای جزئی بدنام نمی شود.

 دزفول با این گونه خطاها بدنام نمی شود/ عده ای با جوسازی قصد ایجاد تشنج درشهرستان را دارند

حبیب الله آصفی در گفت و‌گوی اختصاصی با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، اظهار کرد: این دوبانو که توسط نیروی انتظامی دستگیر شده اند از گذشته پرونده هایی در دستگاه قضا داشته و آدم های خوشنامی نبوده اند اما حتی اگر خوشنام نیز بوده اند بااین عمل خلاف و بدور از عرف مستحق برخورد قضایی و انتظامی بوده اند ضمن اینکه در این میان جنبه اخلاقی ماجرا بیش از هرچیزی مد نظر است.

وی در خصوص تحت شعاع قرارگرفتن فضای شهرستان پس از وقوع این اتفاق و انتقادات مطرح شده توسط عده ای ، افزود: شعارهایی که اینروزها درخصوص اتفاق مذکور توسط عده ای در دزفول داده می شود شعارهای امروز و شعارهای آدم های دلسوز نیست  بلکه این افراد درحال متشنج کردن فضای شهرستان هستند.

فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: اتفاق رخ داده با کم عقلی دو نفر انجام شده که در یک لحظه خطایی مرتکب شده اند. ماباانسان سروکار داریم انسان نیز جایز الخطاست بنابراین نمی توانیم ادعا کنیم که با عمل این دونفر زمین و زمان بهم دوخته شده است ازسویی قوه قضاییه نیز بااین افراد برخورد کرده که دراین بین عده ای می خواهند بهره برداری سیاسی کنند و با جوسازی شهر را به نابودی بکشانند که این بدور ازانسانیت است.

آصفی تصریح کرد: افرادی که این ماجرا را در بوق و کرنا کرده اند خودشان مشکل دارند که گمان می کنند دزفول بااین قبیل اتفاقات جزئی نظیر این اتفاق غیر عرفی نابود می شود چرا که دزفول اگر میخواست نابود شود با موشک های چندمتری، بمباران ها و با دو هزار و ۷۰۰ شهید نابود می شد درحالی که اکنون دزفول سرافراز و سربلند ایستاده و می درخشد و به دیگران تلالو می دهد اما گویا این تلالو چشم برخی هارا کور کرده است.

وی تاکید کرد: اینکه عده ای حس می کنند با دادن شعار و یادآوری روزانه این اتفاق موتور سواری بانوان در حال دلسوزی برای دزفول هستند سخت در اشتباه هستند چرا که کار آنها دلسوزی نبوده بلکه دزفول سوزی است که با رخ دادن چنین اشتباهی قصد زیرسوال بردن ابهت دزفول رادارند.

فرماندار ویژه  دزفول در ادامه بیان کرد: بنده همواره گفته ام دزفول شهرستانی بااهمیت، با شخصیت، دارای منش فرهنگی خاص با ریشه های اصیل دینی، اخلاقی و انسانی است که این ویژگی ها دزفول را گل سرسبد خوزستان کرده اما عده ای کوته فکر قصد ضربه زدن به این شهر خوش آوازه را دارند.

آصفی هشدار داد: عده ای درشهرستان که هرگز بفکر معضلات اجتماعی از قبیل فقر و بیکاری و سایر مشکلات نیستند صرفا به دنبال چنین سوژه هایی می گردند تا مقصر را پیدا کنند در حالی که این افراد خودشان مقصر هستند که قصد نابودی و متشنج کردن دزفول و خودنمایی دارند اما باید بدانند دزفول یک شهر پاکیزه و با حیثیت و فرهنگی بوده که بااینگونه خطاهای جزئی بدنام نمی شود

برچسب ها: فرماندار دزفول حبیب الله آصفی