کد خبر : ۲۲۲۶۴۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۰۴/۱۶

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول:
اجرای موسیقی زنده در سفره خانه های دزفول نیازمند مجوز است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت:اجرای موسیقی زنده در سفره خانه ها و رستوران های این شهرستان نیازمند کسب مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان است.

 اجرای موسیقی زنده در سفره خانه های دزفول نیازمند مجوز است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفولگفت:اجرای موسیقی زنده در سفره خانه ها و رستوران های این شهرستان نیازمند کسب مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان است.

نادر سعادتی فرد با تائید برخورد با 2 رستوران متخلف در دزفول که بدون اخذ مجوز اقدام به اجرای موسیقی زنده کرده بودند افزود:در مرحله نخست به رستورانهای متخلف که بصورت غیرقانونی اقدام به اجرای موسیقی زنده می کنند تذکر داده می شود و در صورت بی توجهی نسبت به تعطیلی آنها اقدام خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول اضافه کرد:در حال حاضر فقط 2 رستوران در این شهرستان مجوز اجرای موسیقی زنده را از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دریافت کرده اند .
سعادتی فرد با بیان اینکه درحال حاضر هیچ تقاضایی برای اخذ مجوز اجرای موسیقی زنده در رستوران های دزفول ارائه نشده است گفت:رستوران ها و سفره خانه هایی که متقاضی اجرای موسیقی زنده هستند باید درخواست کتبی خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامیدزفول ارائه کنند تا پس از طی روند اداری نسبت به اخذ مجوز از اداره کل استان اقدام شود.
برخی رستوران ها و سفره خانه ها در دزفول برای جذب مشتری به اجرای موسیقی زنده روی آورده اند.

برچسب ها: نادر سعادتی فرد رئیس اداره ارشاد دزفول موسیقی