کد خبر : ۲۲۲۴۹۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۵/۱۵


فاز نخست تقاطع غیر همسطح فتح المبین دزفول افتتاح شد

با حضور استاندار خوزستان، فاز نخست تقاطع غیر هم‌سطح فتح المبین دزفول افتتاح شد.

شهردار دزفول شامگاه پنجشنبه در آئین افتتاح این پروژه که با حضور مردم و مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: امروزه باگذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی شهرستان دزفول در مسیر توسعه و تحول است .

محمد رضا کرمی نژاد افزود: تلاش همه ما در مدیریت شهری این است که با کار جهادی ضمن جبران عقب‌ماندگی‌های دزفول، با عزم و اراده جدی دزفول را وارد مسیر تازه‌ای از پیشرفت و توسعه کنیم .
وی بابیان اینکه در چند سال گذشته پروژه‌های زیرساختی متعددی در جهت محرومیت‌زدایی در دزفول انجام شده است، گفت: به اذعان کارشناسان دزفول اکنون به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است .
شهردار دزفول در ادامه در خصوص پروژه فتح المبین توضیح داد: طول پل این پروژه ۷۰۰ متر است که امروز ۴۸۱ متر آن به بهره‌برداری رسیده که تمام تلاش ما این است تا قبل از پایان عمر شورای چهارم یعنی در شهریورماه مابقی این 9طرح نیز افتتاح شود.

کرمی نژاد اضافه کرد: ازآنجایی‌که مشکل ترافیک در منطقه فتح المبین بسیار مشکل‌ساز شده بود ما ناچار شدیم فاز نخست این پروژه را خیلی زودتر افتتاح کنیم .
وی گفت: این طرح به‌منظور کاهش و کنترل ترافیک برای رفاه حال شهروندان در برنامه قرار گرفت که خوشبختانه فاز نخست آن یعنی ورودی خیابان ۴۵ متری از ميدان افشاربه جاده شوشتر تکمیل شد .
شهردار دزفول، پیشرفت فیزیکی پروژه فتح المبین را ۸۲ درصد برشمرد و تصریح کرد: در زمان احداث پروژه موانع مختلفی بر سر راه بود که با تلاش و رفع موانع فاز اول آن پایان یافت .
دكتر کرمی نژاد همچنین از افتتاح زیرگذر ۵۰۰ متري این تقاطع غیرهمسطح در شهریورماه خبر داد و عنوان کرد: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح فتح المبین از سال ۹۴ آغاز و مقررشده بود ظرف ۱۸ ماه پایان یابد اما به خاطر موانع متعدد، زمان این طرح افزایش یافت .
وی همچنین از افتتاح چندین پروژه از جمله کمربندی غرب، پارک بانوان، پارک مهرشهر و آرامستان باغ رحمت دزفول در شهریورماه خبر داد و افزود: در مدت اخیر موفق به اجرای یک‌میلیون مترمربع آسفالت در معابر و خیابان‌ها شده‌ایم که رضایتمندی مردم را در پی داشته است .
شهردار دزفول همچنین گفت: پروژه پل گاومیش آباد غربی نیز در مرحله طراحی است و طرح دوبانده کردن جاده محمد بن جعفر نیز در حال اجرا است .
شايان ذكر است در آیین افتتاحیه فاز نخست تقاطع غیرهمسطح فتح المبین علاوه بر استاندار خوزستان، نماینده دزفول در مجلس، فرماندار، برخی از اعضای شورای چهارم و منتخبان شورای پنجم، چند تن از مسئولان محلی و مردم عزيز منطقه نيز به پاس قدرداني از زحمات همكاران حضور داشتند.

برچسب ها: شهردار دزفول فتح المبين محمدرضا كرمي نژاد تقاطع غيرهم سطح