کد خبر : ۲۲۲۲۴۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ ساعت ۱۳:۱۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول:
تجهیز اورژانس 115 دزفول به هشت دستگاه آمبولانس جدید+عکس

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) هشت دستگاه آمبولانس جدید پلاک اروندی به ناوگان اورژانس 115 دزفول اضافه شد.

 تجهیز اورژانس 115 دزفول به هشت دستگاه آمبولانس جدید+عکس

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول  به ایرنا گفت:در راستای بهینه سازی و ارتقای کیفیت خدمات اورژانس ،ناوگان فرسوده اورژانس کشور در حال بازسازی است و در این راستا دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز با تحویل گرفتن هشت دستگاه آمبولانس جدید آنها را جایگزین خودروهای قدیم و فرسوده می کند.
یوسف پریدار هزینه تهیه این آمبولانس ها را 20 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود:تجهیز اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی شمال خوزستان در آستانه سفرهای نوروزی و ورود مسافران نوروزی به استان خوزستان نقش مهمی در امداد رسانی به مصدومان حوادث جاده ای دارد.
وی با بیان اینکه اورژانس دزفول حدود 20 آمبولانس دارد که افزون بر 50 درصد آنها فرسوده اند افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده در طول سال 96 تعداد آمبولانس های جایگزین تا 20 دستگاه نیز افزایش می یابد.
پریدار گفت:این آمبولانس ها مجهز به دستگاه تنفس مصنوعی و دیگر دستگاه های مورد نیاز بیماران اورژانسی می باشند.
سیدمحمد محمودی نژاد رئیس مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دزفول نیز گفت:این آمبولانس ها تست های استانداردهای اروپا و فرانسه را پشت سر گذاشته و علاوه بر کاهش مصرف سوخت دارای بدنه ای محکم می باشند که باعث کاهش آسیب در هنگام حوادث جاده ای می شود ضمن اینکه ضدعفونی کردن آن نیز راحت است.
دانشگاه علوم پزشکی دزفول علاوه بر شهرستان دزفول ، مراکز بهداشتی و درمانی شهرهای شوش و گتوند را نیز زیر پوشش دارد.

برچسب ها: اورژانس دزفول آمبولانس آمبولانس پلاک اروند رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول یوسف پریدار