کد خبر : ۲۲۱۶۷۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ ساعت ۱۳:۲۱

فرمانده نیروی انتظامی دزفول خبر داد:
دستگیری دو سوداگر مرگ سابقه دار در دزفول/ تقدیر از همکاری اهالی کوی مدرس و ولی آباد با پلیس

فرمانده نیروی انتظامی دزفول از دستگیری دو سوداگر مرگ سابقه دار با همکاری و تعامل اهالی منطقه کوی مدرس این شهرستان خبرداد.

 دستگیری دو سوداگر مرگ سابقه دار در دزفول/ تقدیر از همکاری اهالی کوی مدرس و ولی آباد با پلیس

سرهنگ علی الهامی در گفتگو با خبرنگار دز ان ان، اظهار کرد: ظهر امروز پنجشنبه طی یک عملیات غافلگیرانه ازسوی پلیس مواد مخدر دزفول،  2 سوداگر مرگ که همواره اقدام به خرید و فروش مواد مخدر درسطح شهرستان و بویژه کوی مدرس می کردند با همکاری همیشگی جوانان همیشه در صحنه کوی مدرس دزفول به دام پلیس افتادند.

وی بابیان اینکه از این مجرمان سابقه دار مقادیر زیادی موادمخدر ازنوع هروئین و شیشه کشف و ضبط شد، افزود: این افراد پس از دستگیری برای تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شهرستان شد.

فرمانده انتظامی دزفول به نقش مؤثر جوانان و اهالی کوی مدرس دزفول در شناسایی و معرفی این سوداگران مرگ به نیروی انتظامی اشاره و تاکید کرد: ساکنان کوی مدرس دزفول به دلیل نگرانی ازافزایش حضور توزیع کنندگان موادمخدر دراین منطقه ،خود وارد عمل شده اند و همواره با ارائه اطلاعات مستند به نیروی انتظامی شهرستان نقش بسیار مهمی در شناسایی اینگونه مجرمان دارند.

تقدیر از اهالی کوی مدرس و ولی آباد

سرهنگ الهامي درادامه از در صحنه بودن ساکنان 2 منطقه محروم ولی آباد و مدرس و تعامل همیشگی آنان با نیروی انتظامی شهرستان در جهت برقراری امنیت پایدار و بویژه شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ تقدیر کرد.

وی در ادامه  با بیان اینکه نیروی انتظامی دزفول  بیدار است و با تمام توان به مبارزه با مظاهر جدي فساد از جمله موادمخدر و سرقت خواهد پرداخت، گفت: نیروی انتظامی دزفول با تلاش شبانه روزی تمام موارد ناامنی و ناهنجاری رادر سطح شهرستان رصد می کند و اجازه فرصت طلبی به مخلان نظم و امنیت را نمی دهد.

حضور نیروهای پلیس در مرز چذابه 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول که هم اکنون در محل مرز چذابه حضور دارد، همچنین عنوان کرد: خوشبختانه موکب شهرستان دزفول که در مرز چذابه قرار دارد با کیفیتی بسیار عالی و مثال زدنی در حال خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین است که این امر مرهون توجهات و کمک های بی بدیل مردمان همیشه در صحنه دزفول است.

سرهنگ الهامي اضافه کرد: شرایط خدمت رسانی موکب دزفول در مرز چذابه بگونه ای است که همواره در این روزها از نظر امکانات و مايحتاج ياريگرموکب های دیگر شهرهای استان نیز بوده است که جای تقدیر دارد.

وی به استقبال زياد پرسنل نیروی انتظامی شهرستان برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در مرزها اشاره کرد و گفت:بسیاری از نیروهای فرماندهی انتظامی دزفول بصورت داوطلبانه اعلام آمادگی کرده اند که به دلیل کثرت تعداد آنها، اسامی لیست شده تا بصورت گروه های مختلف طی مدت های مشخص شده به خدمت رسانی در مرزها بپردازند که این امر نیز قابل تقدیر و ارزشمند است.

برچسب ها: سرهنگ علی الهامی دستگیری سوداگر مرگ کوی مدرس کوی ولی آباد