کد خبر : ۲۲۰۹۴۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ ساعت ۱۷:۴۶


یک مغازه گل‌فروشی در دزفول طعمه حریق شد

صبح امروز یک مغازه گل فروشي در خيابان آفرينش شمالي دزفول در آتش سوخت.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) در ساعت 7:35 دقيقه صبح امروز (دوشنبه) طي تماسي با سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول خبر آتش سوزي در مغازه گل فروشي واقع در پايين يک مجتمع مسکوني چهار طبقه داده شد که ستاد فرماندهي عمليات سريعا 2 اکيپ از آتش نشانان را از ايستگاه شماره 2 روانه محل حادثه به آدرس خيابان آفرينش شمالي تقاطع خيابان ميرداماد اعزام کرد و بلافاصله اقدام به مهار حريق نمودند.
"عبدالحسین معظم فر" مدير عامل سازمان آتش نشاني گفت: به محض رسيدن در محل پس از اقدامات اوليه مهار حريق، اکيپي از ناجيان 125 ، اقدام به  تخليه مجتمع کردند.
وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه در اين مجتمع چهار طبقه اکثر واحدها خالي از سکنه بود و ساکنان 2 واحد مسکوني اين مجمع توسط  آتش نشانان تخليه شدند.
معظم فر  اظهار کرد: آتش از داخل مغازه گل فروشي شروع شده و در حال سرايت به واحد هاي آپارتمان هاي اين مجموعه بود که با سرعت عمل آتش نشانان  بلافاصله حريق مهار و از گسترش آن جلوگيري بعمل آمد.
مدير عامل سازمان آتش نشاني افزود: در اين حادثه از 2 خودروي اطفاء حريق و امداد و نجات از ايستگاه شماره 1 نيز استفاده شد تا بوسيله دستگاه فرز شکافهايي بر روي درب‌هاي برقي ايجاد شده و مسيری براي اطفاء حريق ايجاد شود. با استفاده از 3 خودروي اطفاء حريق و يک خودرو امداد و نجات و 12 مامور آتش نشانان اين حريق را در مدت زمان يک ساعت کاملا مهار شد.

 

برچسب ها: عبدالحسین معظم فر سازمان آتش نشاني