کد خبر : ۲۲۰۴۴۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ ساعت ۰۲:۰۲


رونمايی از فيلم «نفس» همزمان با روز مقاومت در دزفول

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول اعلام كرد: يكی از برنامه​های چهارم خرداد در شهرستان دزفول، رونمايی از فيلم «نفس» ساخته نرگس آبيار است.

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) نادر سعادتی‌فرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول گفت: به مناسبت چهارم خرداد؛ روز مقاومت و پايداری و روز دزفول، برنامه‌هایی فرهنگی و هنری در شهرستان پيش‌بينی‌ شده از جمله برگزاری نمایشگاه عکس و نقاشی دفاع مقدس است كه در مجتمع سينمایی‌ دزفول داير خواهد شد.
وی اظهار كرد: اين نمايشگاه از سوم تا هفتم خرداد در اين مجتمع پذيرای علاقه‌مندان و هنر دوستان خواهد بود. همچنين برگزاری شعر با گویش دزفولی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت سالروز ۴ خرداد در شهرستان پیش‌بینی شده است.
سعادتی‌فرد از برگزاری مراسمی رونمایی‌ از فیلم «نفس» ساخته نرگس آبیار در این شهرستان خبر داد و گفت: پیش‌بینی شده است عوامل این فیلم روز چهارم خرداد که سالروز مقاومت دزفول است با حضور در مجتمع سینمایی دزفول از این فیلم رونمایی به عمل آورند.
يادآور می‌شود؛ فیلم سینمایی «نفس» سومین فیلم نرگس آبیار است كه زندگی چهارکودک به نام​های بهار، نادر، کمال و مریم را روايت می​كند که به همراه پدرشان غفور و مادربزرگ‌ خود زندگی​ می​كنند. اين فيلم قصه زندگی اين خانواده بین سال​های ۵۷ تا ۶۲ است.
«نفس» داستان دختر بچه​ای را بازگو می​کند که زمان شاه و انقلاب را پشت سر می​گذارد و در بمباران سال ۱۳۶۲ شهید می​شود.

ایکنا

برچسب ها: نادر سعادتی‌فرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نفس چهارم خرداد