کد خبر : ۲۲۲۴۵۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۴/۰۱


بیانیه روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج دزفول درآستانه روزجهانی قدس

روز قدس روز حیات اسلام است.امام خمینی (ره)

 بیانیه روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج دزفول درآستانه روزجهانی قدس

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج دزفول در بیانیه ای آحاد مردم و بسیجیان سلحشور را به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی سالهاست خود را برملت مظلوم و رنجدیده فلسطین تحمیل کرده است و هر از چندگاهی شاهد شهرک سازی غیرقانونی و تجاوز علنی به حقوق مردم مظلوم فلسطین هستیم.

در ادامه این بیانیه آمده است روزقدس نباید هیچگاه از اذهان ملتها محو شود و ملت سرافراز ایران هر ساله با یادآوری فرمان مقدس امام راحل (ره)، در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ، باحضور آگاهانه مردمی در راهپیمایی روز جهانی قدس این پیام راداده است که ای ملت بزرگ فلسطین ما تارهایی کامل قدس شریف از دست مزدوران صهیونیستی پشتیبان و یاور شما خواهیم بود.

این بیانیه تاکید کرده است راهبرد جمهوری اسلامی ایران دفاع از مظلومان عالم در سراسرگیتی است و هرجا ندای مظلومی شنیده شود باید به یاری اوشتافت. کمک و دفاع از ملتهای مظلوم منطقه نظیر سوریه، یمن، بحرین، عراق وفلسطین نمونه ای از این راهبرد مقدس است.

در پاپان این بیانیه آمده است ما پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج دزفول همگام و همراه با ملت بصیر و حماسه ساز ایران اسلامی ومردم ولایتمدار دزفول، در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس شرکت خواهیم کرد و بار دیگر به دشمنان اسلام وانقلاب هشدار می دهیم همانطوریکه موشکهای اخیر غیور مردان سپاه پاسداران به مواضع داعشیان خبیث باعث سر درگمی و آشفتگی حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای تروریست ها شد، ملت ایران با لبیک به منویات رهبر بصیر خود امام خامنه ای و با مشتهای گره کرده با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس سیلی محکمی به استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی و دولت های مرتجع عربی منطقه خواهد زد.
روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج دزفول

برچسب ها: ناحیه مقاومت بسیج دزفول روز جهانی قدس دزفول