کد خبر : ۲۲۰۶۲۹ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۱۲

فرمانده نیروی انتظامی دزفول:
شهروندان مراقب امنیت شخصی خود در تفرجگاه ها باشند/ راه را برای سارقان باز نکنیم

فرمانده انتظامی دزفول بابیان اینکه شهروندان دزفولی به امنیت شخصی خود توجه نمی کنند، گفت: نباید با بی توجهی به امنیت شخصی راه را برای سارقان باز کنیم و اموالمان را در اختیار سارق قرار دهیم.

 شهروندان مراقب امنیت شخصی خود در تفرجگاه ها باشند/ راه را برای سارقان باز نکنیم

سرهنگ علی الهامي در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، اظهار کرد: بسیاری از شهروندان دزفولی به هنگام حضور در تفرجگاه های شهرستان بدون توجه به مسائل امنیتی خودروهای خود را با حالت روشن و شیشه های پایین و به حال خود رها می کنند در حالی که در این خودروها مدارک، پول و وسایل باارزش دیگری نیز قطعا وجود دارد و حتی اگر سارق نخواهد خودرو را سرقت کند در کمترین زمان می تواند اقدام به سرقت وسایل داخل خودرو کند.

وی افزود: بارها نیز مشاهده شده موتورسوران وسیله نقلیه خودرا با همان حالت روشن رها می کنند و به تفریح در این تفرجگاه ها می روند.

فرمانده انتظامی دزفول ادامه داد: در روزهای گذشته با مشاهده چنین مواردی وسایل نقلیه که صاحبان آنها موارد امنیتی را رعایت نکرده بودند برای جلوگیری از سرقت با جرثقیل به پارکینگ انتقال داده شده اند و قطعا این رویه در آینده نیز ادامه خواهد داشت تا مردم متوجه اهمیت حراست از اموال خود باشند.

سرهنگ الهامي بابیان اینکه متاسفانه شهروندان دزفولی به امنیت شخصی خود توجه نمی کنند، گفت: نباید با بی توجهی به امنیت شخصی راه را برای سارقان باز کنیم و وسایل و اموالمان را در اختیار سارق قرار دهیم.

وی همچنین عنوان کرد: ازاین پس خودروها و وسایل نقلیه شهروندان در مناطق تفریحی و به ویژه جاده هایی مثل جاده پارک دولت ، خانواده و پارک رعنا و سواحل درصورت رعایت نکردن قوانین امنیتی با جرثقیل به پارکینگ منتقل می شوند که برای آگاهی صاحبان این وسایل نقلیه و جلوگیری از نگرانی آنها  علاوه بر مستند سازی، اطلاعات مورد نیاز خودروها و وسایل نقلیه به مرکز 110 ارائه می شود تا شهروند مورد نظر پس از تماس بااین مرکز از حمل وسیله نقلیه خود با خبر شود.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول مهمترین اولویت نیروی انتظامی دزفول را کاهش آمار سرقت و برقراری امنیت پایدار عنوان کرد و افزود: امیدوار هستیم مردم دزفول نیز در این زمینه نهایت همکاری رابا پلیس داشته باشند و مهمتر از هرچیزی به فکر حراست از اموال و دارایی های خود باشند.

برچسب ها: سرهنگ علی الهامی فرمانده نیروی انتظامی دزفول