کد خبر : ۲۲۲۴۸۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ساعت ۱۶:۱۴


درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دزفول در مسابقات کشتی فرنگی جهان

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در مسابقات کشتی فرنگی جهان خوش درخشیدند.

 درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دزفول در مسابقات کشتی فرنگی جهان

اشکان قلی کیانی دانشجوی کار‌شناسی عمران این دانشگاه با حضور در پنجمین دوره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کارگران جهان، در وزن ۵۹ کیلوگرم این رقابت‌ها با شکست کشتی گیرانی از اتریش، فرانسه و فنلاند در فینال رقابت‌ها به مصاف کشتی گیری از لتونی رفت و موفق شد در یک دیداری یک طرفه حریف خود را با نتیجه ۸ بر ۰ شکست داده و مدال طلای رقابت‌ها را بر گردن آویزد.

در ادامه پنجمین دوره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کارگران جهان، محمد بیرانوند دانشجوی تربیت بدنی دانشکده سما واحد دزفول نیز در وزن ۹۸ کیلوگرم با شکست کشتی گیری از فنلاند و دو کشتی گیر از فرانسه به فینال رقابت‌ها راه یافت و در فینال نیز با شکست ۷ بر ۵ کشتی گیری از لتونی مدال طلای رقابت‌ها را کسب کرد.

سیامک قیطاسی دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول امروز دوشنبه ۲۶ تیر تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان که برای حضور در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا راهی شهر بانکوک کشور تایلند می‌شوند را همراهی می‌کند.

بر اساس این گزارش، رقابت‌های کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا روزهای ۲۸ تیر تا اول مرداد در شهر بانکوک تایلند برگزار می‌شود، که اعضای تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان امروز راهی محل برگزاری این رقابت‌ها می‌شوند.

سیامک قیطاسی دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان را همراهی می‌کند.

برچسب ها: دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی دزفول اشکان قلی کیانی سیامک قیطاسی تایلند