کد خبر : ۲۲۱۹۵۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ ساعت ۱۲:۱۴

مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول خبر داد:
مرگ هولناک راکب موتور سیکلت در زیر چرخهای تریلی + عکس

تصادف وحشتناک موتور سیکلت و تریلی، مرگ راکب و آتش گرفتن موتور سیکلت را بهمراه داشت‌.

 مرگ هولناک راکب موتور سیکلت در زیر چرخهای تریلی + عکس

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) به نقل از واحد خبری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول: تصادف وحشتناک موتور سیکلت و تریلی، مرگ راکب و آتش گرفتن موتور سیکلت را بهمراه داشت‌.
وی در این باره گفت : به دنبال تماس با سامانه 125 این سازمان در ساعت ۱۴:۲۳ دقیقه امروز پنجشنبه ۱۶ دی ماه مبنی بر تصادف یکدستگاه موتور سیکلت و تریلی، ستاد فرماندهی عملیات سریعا دو اکیپ از ناجیان 125 را از دو ایستگاه عملیاتی شمار ۱ و ۳ به محل حادثه واقع در ورودی غربی پل غدیر (۵) اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند.
 معظم فر مدیرعامل سازمان که بهمراه معاونت عملیات (مهرنما) شخصا در محل حضور داشت به خبرنگار ما گفت : در این حادثه که علت آن توسط پلیس راهور در دست بررسی میباشد؛ متاسفانه راننده موتور سیکلت که فردی حدودا ۳۵ ساله بود به طرز وحشتناکی میان چرخهای محور عقب تریلی گیر افتاد و بعلت شدت برخورد جان خود را از دست داد.
معظم فر افزود: آتش نشانان پس از اطفاء حریق با استفاده از ست هیدرولیک اقدام به بیرون آوردن جنازه از لابلای چرخها نموده که بوسیله آمبولانس سازمان باغ بهشت به سردخانه انتقال داده شد.


برچسب ها: عبدالحسین معظم فر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول آتش نشانی دزفول