کد خبر : ۲۲۰۱۵۹ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ ساعت ۰۲:۰۱

شهردار دزفول:
عملیات آسفالت و روکش معابر و خیابانها در سال جاری با جدیت ادامه خواهد یافت

با وجود اعلام قبلی شهرداری، برخی سازمان‌ها بلافاصله پس از آسفالت خیابان‌ها توسط شهرداری به حفاری خیابان‌های مذکور می‌پردازند که این امر موجب افت کیفی آسفالت می‌شود .

 عملیات آسفالت و روکش معابر و خیابانها در سال جاری با جدیت ادامه خواهد یافت

بدنبال عملیات رو کش و آسفالت خیابان ها و معابر دزفول که یکی از مطالبات شهروندان از شهرداری می باشد در سال گذشته (۱۳۹۴) مجموعا چهارصد و یازده هزار و ۸۱۰  متر مربع از سطح خیابانها و معابر شهری دزفول رو کش و یا آسفالت گردید .
به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) شهردار دزفول با اعلام این خبر گفت: از این مقدار یکصدوهشتادو هشت هزار و ۶۳۰ مترمربع روکش آسفالت و دویست و بیست و سه هزار و صدو هشتاد متر مربع خیابانها و معابری بوده اند که به صورت کامل زیر سازی و آسفالت شده اند که این میزان رو کش و آسفالت در طول دوران شهرداری دزفول یک رکورد محسوب می شود که این امر موید زحمات و تلاش های ارزشمند کلیه همکارانم در مجموعه شهرداری خصوصا پرسنل تلاشگر سازمان عمران شهرداری دزفول است .

محمدرضا کرمی نژاد افزود: با توجه به اینکه از عمر آسفالت برخی خیابان ها و معابر دزفول بیش از سه دهه می گذرد با توجه به سیاست های عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری دزفول و در راستای تامین رضایت شهروندان عزیز طرح آسفالت و روکش خیابانهای اصلی و فرعی را در سال جاری به صورت جدی ادامه داده و علاوه بر آسفالت کمربندی غرب که یکی از شریانهای مهم کاهش ترافیک شهری می باشد بر اساس اولویت بندی کارشناسان امرو درخواست همشهریان، تمامی معابر و خیابانهایی را که نیاز روکش و یا آسفالت دارند را مشمول این طرح نماییم .

جهت ادامه قدرتمند عملیات آسفالت و روکش خیابان ها و معابر شهری علیرغم مشکلات متعدد، از ابتدای امسال مقدار پنج هزار تن قیر مورد نیاز خریداری شده و با توجه به اینکه کارخانه تولید آسفالت یکی از زیر مجموعه های شهرداری دزفول است از این میزان قیر تحت نظارت کارشناسان آسفالتی با کیفیت مناسب و مرغوب تولید خواهد شد .

وی تصریح کرد: از اول امسال کار آسفالت خیابان انقلاب را آغاز کرده ایم که با پوشش بیش از ده هزار متر مربع کار آسفالت این خیابان خاتمه یافته و هم اکنون کار روکش آسفالت خیابان ساحلی حد فاصل بلوار طباطبایی تا میدان رودبند از سمت بیمارستان آیت الله نبوی را آغاز شده که در انتها با پوشش چهل هزار متر مربع این خیابان به صورت کامل روکش آسفالت خواهد شد .

شهردار دزفول با اعلام اینکه هزینه آسفالت هر متر مربع از خیابانهای شهر بیش از یک میلیون ریال می باشد خاطر نشان کرد: جهت ادامه قدرتمند عملیات آسفالت و روکش خیابان ها و معابر شهری علیرغم مشکلات متعدد، از ابتدای امسال مقدار پنج هزار تن قیر مورد نیاز خریداری شده و با توجه به اینکه کارخانه تولید آسفالت یکی از زیر مجموعه های شهرداری دزفول است از این میزان قیر تحت نظارت کارشناسان آسفالتی با کیفیت مناسب و مرغوب تولید خواهد شد .

محمدرضا کرمی نژاد با ابراز گلایه از ناهماهنگی برخی سازمان‌ها مبنی بر حفاری خیابان‌هایی که به صورت جدید آسفالت می‌شوند، گفت: در اکثر مواقع با وجود اعلام قبلی شهرداری، برخی سازمان‌ها بلافاصله پس از آسفالت خیابان‌ها توسط شهرداری به حفاری خیابان‌های مذکور می‌پردازند که این امر علاوه بر دوباره کاری آسفالت، موجب تحمیل ضررهای فراوانی به این مجموعه و افت کیفی آسفالت می‌شود .

برچسب ها: شهرداری دزفول محمدرضا کرمی نژاد