کد خبر : ۲۲۰۴۱۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ ساعت ۰۶:۳۱

مسئولان بخوانند!
درسال اقدام و عمل؛ پل سردشت پنج ساله شد

جای سوال است که چرا هر چقدر که در محافل رسانه ای وضعیت این پروژه ضروری بیان می شود، کسی جوابگوی این بحران جاده ای نیست و بعد از پنج سال این وضعیت پایان نمی‌یابد؟!

 درسال اقدام و عمل؛ پل سردشت پنج ساله شد

نزدیک به پنج سال است مردم سردشت، مستمند نگاهای خیر خواهانه مسئولان، به خصوص فرماندار و مدیریت راه و ترابری و نماینده مجلس هستند تا شاید روزی پل ورودی شهر سالند به بهره برداری برسد.
جای سوال است که چرا هر چقدر که در محافل رسانه ای وضعیت این پروژه ضروری بیان می شود، کسی جوابگوی این بحران جاده ای نیست و بعد از پنج سال این وضعیت پایان نمی‌یابد؟!
در حالی که مشکل، تنها پل ورودی شهر نیست بلکه بیش از یک کیلومتر از جاده با چند پل دیگر هم به این بحران اضافه شده است که با مشاهده این وضعیت، راکد بودن مطلق این پروژه کوچک اما به ظاهر بزرگ را می بینیم. در حالی که این پل راه اتصال شهرستان دزفول، لالی و روستاهای هم جوار است و نقش مهمی در عبور ومرور شهروندان عزیز دارد.
امید براین بود که این تعلل در امر اجرایی هرچه زودتر از طرف مسئولان پیگیری شده و به اتمام برسد تا مردم حداقل با خیالی آسودتر و به دور از هر اضطرابی به انجام امورشان بپردازند؛ اما باعث تاسف است که همچون خرابه ای از جنگ باقی مانده و کسی حق اعتراض به بانیان را ندارد.
اما سوال اصلی اینجاست؛ چه کسی پاسخگوی مردم در امر اجرایی این پروژه است؟
فرمانداری دزفول یا راه ترابری استان؟
آیا فرمانداری اطلاعی از وضعیت موجود دارد و نمی خواهد بعد از  پنج سال پیگیر این معظل باشد؟
مردم شهر سالند پاسخ  قانع کننده می خواهند و بهترین و صادق ترین پاسخ ، همانا شروع بکار و تکمیل آن است وگرنه ولی نعمت بودن مردم در شعار باقی می ماند و در سال "اقدام و عمل" مسئولان دزفول چه پاسخی برای مردم و رهبر معظم انقلاب دارند؟!
طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مسئولان باید خدمتگذار مردم و برطرف کننده این قبیل مشکلات باشند؛ نه نظاره گر! در پایان ازفرماندار جدید، بخشدار و نماینده دلسوز مردم که خود متولد این خاک و از جنس همین مردمند درخواست و انتظار داریم به این مشکل رسیدگی کرده و به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند. تا در این بین خانواده ای هزینه و داغ فرزند را در جاده ی بی مسئولیتی نپردازد.
سجاد حشمتی

 

برچسب ها: سردشت سالند نماینده دزفول بخشداری سردشت پل سردشت