کد خبر : ۲۲۲۱۰۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ ساعت ۱۵:۱۰

با حضور مسئولان و به مناسبت دهه فجر؛
کارگاه بسته بندی محصولات غذایی آوانه در دزفول افتتاح شد

با حضور مسئولان و به مناسبت دهه فجر یک کارگاه بسته بندی محصولات غذایی تحت عنوان «آوانه» در دزفول افتتاح شد.

 کارگاه بسته بندی محصولات غذایی آوانه در دزفول افتتاح شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، مدیر کارگاه بسته بندی محصولات غذایی آوانه در حاشیه آئین افتتاح این کارگاه در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این کارگاه بسته بندی محصولات غذایی تحت تولید و‌ نظارت شرکت بهینه سازان سوشیانت فعالیت خود را آغاز کرده است.

امین محراب بابیان اینکه این کارگاه به بسته بندی انوع خشکبار، حبوبات و ادویه جات می پردازد، افزود: از دو هفته دیگر بسته بندی آجیل عید نیز دردستور کار این کارگاه قرار می گیرد.

وی میزان سرمایه گذاری این کارگاه را ۱۰ میلیارد ریال برشمرد و تصریح کرد: به منظور گسترش و توسعه خدمات و‌تولیدات درخواست یک وام برای سرمایه درگردش نیز به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ارائه داده ایم که امیدوار هستیم هرچه زودتر مصوب و‌پرداخت شود.

اشتغالزایی غیرمستقیم برای ۴۰ نفر
مدیرکارگاه بسته بندی محصولات غذایی آوانه، میزان اشتغال مستقیم این کارگاه را هشت نفر و‌در بخش فروش ۳ نفر برشمرد و عنوان کرد: این کارگاه همچنین برای بیش از ۴۰ نفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده است.

محراب بازار هدف ارسال تولیدات کارگاه را شمال خوزستان عنوان کرد و ضمن تقدیر از مساعدت های فرماندار، اداره صنعت، معدن و‌تجارت و صندوق کارآفرینی امید برای راه اندازی این کارگاه خواستار افزایش مساعدت های مسئولان درراستای رفع موانع اداری این کارگاه تولیدی شد.

عباس پاپی زاده نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن بازدید از بخش های مختلف این کارگاه به شنیدن موانع و‌مشکلات سد راه این واحد پرداخت و به مدیر و عوامل آن قول مساعدت و پیگیری داد.

به گزارش دز ان ان، درآیین افتتاح کارگاه بسته بندی محصولات غذایی آوانه که در جاده ورودی دزفول قراردارد، نماینده دزفول در مجلس، مدیرشهرک های صنعتی شهرستان، رؤسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، بنیاد مسکن، آبفار، معاون عمرانی فرمانداری، مدیرصندوق کارآفرینی و چندتن دیگر حضور داشتند

برچسب ها: مدیر کارگاه بسته بندی محصولات غذایی آوانه امین محراب