کد خبر : ۲۲۲۱۲۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ ساعت ۱۶:۰۱

با حضور مسئولان؛
نمایشگاه پروژه‌های علمی دانش‌آموزی «طرح جابر‌ بن‌ حیان» در دزفول افتتاح شد

نمایشگاه پروژه‌های علمی دانش‌آموزی «طرح جابر‌بن‌حیان» در دمایشگاه بزرگ پروژه‌های علمی دانش‌آموزی طرح جابربن‌حیان با حضور مسئولان دزفول در دبستان دخترانه معصوم این شهرستان افتتاح شد.

 نمایشگاه پروژه‌های علمی دانش‌آموزی «طرح جابر‌ بن‌ حیان» در دزفول افتتاح شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، نمایشگاه پروژه‌های علمی دانش‌آموزی (طرح جابر بن‌ حیان) ظهر امروز دوشنبه با حضور امام جمعه ، فرماندار ، خیرین مدرسه ساز و مسئولین آموزش و پرورش شهرستان دزفول در دبستان دخترانه معصوم افتتاح شد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول در حاشیه این مراسم ، برپایی این نمایشگاه‌ها را کاری ارزشمند و مؤثر در راستای تولید علم ارزیابی کرد و اظهارکرد: برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ایجاد روحیه تحقیق و پژوهش و به‌کارگیری یافته‌های علمی در زندگی روزمره دانش‌آموزان است.

"عبدالمحمد جرجانی" افزود: نمایشگاه‌ها و پروژه‌های علمی باعث تشویق دانش‌آموزان در تحقیقات و باعث شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان می‌شود و باید نسبت به توانمندسازی این دانش‌آموزان که آینده‌ساز کشور هستند اهتمام ورزید.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش دزفول نیز هدف اصلی این نمایشگاه را ایجاد و تقویت روحیه پرسش‌گری و تعامل سازنده دانست و گفت: جایگاه پژوهش و تحقیق در بین دانش‌آموزان حائز اهمیت است ودر این نمایشگاه که به همت مدیران مدارس ، همکاران و دانش آموزان برگزار شده است، حدود 600 طرح از مجموع ۲ هزار طرح پروژه علمی دانش آموزان از 127 آموزشگاه ابتدایی دزفول که با ابتکار و خلاقیت ساخته شده اند به نمایش گذاشته شده است.

"سودابه دستی ترک" با اشاره به اینکه پروژه های علمی میل به یادگیری را تقویت می کند ، افزود: جشنواره جابربن حیان می تواند به عنوان ابزار بسیار قوی در خدمت تعلیم و تربیت به معنای واقعی باشد.

به گزارش دز ان ان، این نمایشگاه که به همت گروههای آموزش ابتدایی دزفول بر پا شده است از امروز تا 26 بهمن ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر در دبستان معصوم واقع در خیابان هجرت آماده بازدید مردم و به ویژه فرهنگیان ، دانش آموزان و اولیای آنان است.

 

برچسب ها: آموزش و پرورش دزفول عبدالمحمد جرجانی