کد خبر : ۲۲۲۳۲۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ ساعت ۲۳:۳۹


تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان در برابر رعد پدافند دزفول پیروز شد

تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان امروز جمعه حریف خود تیم رعد پدافند دزفول را در بازی رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور شکست داد.

 تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان در برابر رعد پدافند دزفول پیروز شد

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) به نقل از ایرنا ، در این دیدار که در خانه بسکتبال گرگان در حضور هزار تماشاگر به قضاوت جواد مرادی به عنوان‌ سرداور به همراه ابراهیم عباس زاده و شهرام کرمی به عنوان داور اول و دوم با نظارت زینل شفیعی و حضور حمید خمجانی به عنوان نماینده فدراسیون برگزار شد، تیم قطران کاوه با نتیجه 74 بر 65 میهمان خود را شکست داد.
یاران صالح مخدومی سرمربی تیم قطران کاوه که در این بازی با ترکیب اولیه کامیار صادق زاده، صابر مخدومی، رهام کبیر، محمدامین کمالوند و حسین خلیلی به میدان آمده بودند، پس از واگذاری کوارتر اول با نتیجه 21 بر 18 به حریف؛ در کوارترهای دوم تا چهارم به ترتیب با نتایج 12 بر 9، 21 بر 13 و 23 بر 22 پیروز میدان شدند.
یاران امیر آقاجان سرمربی تیم رعد پدافند دزفول نیز با ترکیب اولیه مسعود معزی فر، علیرضا مداح، مهدی افخمی، امیر اکبری و امید قالی نژاد وارد زمین شدند.
دیدار برگشت این‌ 2 تیم روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه جاری در دزفول برگزار خواهد شد که در صورت پیروزی تیم دزفولی 2 تیم بازی سوم را برای مشخص شدن فینالیست رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های ایران روز سه شنبه برگزار خواهند کرد.
همچنین در صورت برتری تیم قطران کاوه گرگان در بازی دوم (روز دوشنبه) این تیم به فینال راه خواهد یافت.
دیگر دیدار این مرحله از رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور بین تیم های پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران برگزار شده است.

برچسب ها: رعد پدافند دزفول تیم بسکتبال دزفول بسکتبال