کد خبر : ۲۲۲۴۴۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ ساعت ۰۹:۵۵

پروازهای فرودگاه دزفول افزایش می یابد
جاموسی ازافزایش 4 پرواز با هواپیماهای جدید شرکت ایران ایر خبر داد

تا زمانی که سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت خود را در فرودگاه دزفول شروع نکند مشکلات عدیده همچون نبود اعتبارات توسعه و خدمات گریبانگیر فرودگاه دزفول است

 جاموسی ازافزایش 4 پرواز با هواپیماهای جدید شرکت ایران ایر خبر داد

به گزارش شبکه خبری دز(دزان ان)،"فرهاد جاموسی" در گفتگو با خبرنگار ما از افزایش پروازهای فرودگاه دزفول خبر داد.
نماینده فرماندار دزفول درفرودگاه با اعلام این خبر افزود: با پیگیری های بعمل آمده شرکت هواپیمایی" ایران ایر"،توسط هواپیماهای جدیدی که دولت تازه خریداری نموده است 4 پروا در هفته به دزفول خواهد داشت.
وی افزود این هواپیماها ازنوعATR بوده و در هر پروا 70 نفر را می تواند جا بجا کند که ان شالله اولین پرواز آن فردا چهار شنبه راس ساعت 19 به دزفول انجام می شود.
جاموسی خاطر نشان کرد: در پروا های شرکت ایران ایربرای خانواده های شهدا و ایثارگران سهمیه در نظر گرفته شده است که این از مزایای دیگراین پروازاست.
او با بیان اینکه دزفول از خدمات گسترده مسافری همچون راه آهن محروم است، خواستار حمایت بیش از پیش مردم از پرواهای فرودگاه دزفول شد.
وی مشکل اصلی فرودگاه دزفول را نبودن تحت حمایت سازمان هواپیمایی کشوری دانست و گفت: تا زمانی که سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت خود را در فرودگاه دزفول شروع نکند مشکلات عدیده همچون نبود اعتبارات توسعه و خدمات گریبانگیر فرودگاه دزفول است.
جاموسی ضمن تشکر از شرکت خدمات هواپیمایی عقاب عسلویه که مدیریت فرودگاه دزفول را برعهده دارد بیان داشت: بسیاری از هزینه ها و امکانات رفاهی فرودگاه دزفول از سوی خیرین دزفول، تلاشهای فرماندار و بطور اخص جناب آقای دکترمحمد تامین شده است که بصورت ویژه از این عزیزان تشکر می کنم.
هم اکنون فرودگاه دزفول 16 پرواز درهفته دارد که با افزودن این 4 پرواز خدمات پروازی به 20 پروازفقط به تهران خواهد بود. لازم به ذکر است از این هفته نیز پروازهای مشهد به دزفول و بالعکس نیز آغاز می شوند.

برچسب ها: فرودگاه دزفول ایران ایر فرهاد جاموسی