کد خبر : ۲۲۰۵۲۹ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ساعت ۰۲:۳۱


ایران در المپیک برزیل چند سهمیه دارد؟

وزیر ورزش و جوانان گفت: تاکنون با تمام محدودیت‌ها 47 سهمیه در المپیک برزیل را به ایران اختصاص داده‌ایم.

 ایران  در المپیک برزیل چند سهمیه دارد؟

محمود گودرزی عصر امروز در جلسه شورای عالی راهبردی ورزش و جوانان با حضور هیأت‌های ورزشی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: یکی از شعارهای اصلی دولت در عرصه ورزش، نگاه متوازن در همه بخش‌ها و زمینه‌ها برای بانوان و آقایان است.
وزیر ورزش و جوانان افزود: سالن‌ها و مکان‌های ورزشی در سیستان و بلوچستان باید قابل استفاده برای بانوان و آقایان باشد زیرا با توجه به محدودیت‌های اعتباری نمی‌توان سالن‌های جدید برای بانوان ساخت.
این مسؤول با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد افزایش 33 درصدی مدال‌‌آوری بانوان در ورزش قهرمانی بوده‌ایم، ادامه داد: باید تلاش کنیم مردم را بیش از پیش به سمت ورزش هدایت کنیم.
وی گفت: توسعه ورزش‌های همگانی جوانان را از گزند آسیب‌های‌ اجتماعی در همه استان‌های کشور دور می‌کند.
گودرزی بیان کرد: هیأت‌های ورزشی نباید فقط برای قهرمانی کار کنند بلکه باید جمعیت ورزشکاران خود را افزایش دهند زیرا ورزش سبک زندگی و کیفیت زندگی انسان‌ها را تغییر می‌دهد.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم سیستان و بلوچستان را در توزیع اعتبارات و امکانات ویژه ببینیم، گفت: باید تا دو ماه دیگر در المپیک برزیل حضور داشته باشیم و کمبود اعتبار و امکانات بهانه خوبی برای کمرنگ حاضر شدن در این عرصه رقابت نیست.
گودرزی بیان کرد: تاکنون با تمام محدودیت‌ها 47 سهمیه در المپیک برزیل را به ایران اختصاص داده‌ایم.
وی اضافه کرد: برای هیأت‌های ورزشی تلاش می‌کنیم رقم اعتبارشان را افزایش دهیم تا درحد توان در برطرف کردن مشکلاتشان در این منطقه موثر باشیم.

برچسب ها: المپیک ریو برزیل محمود گودرزی وزیر ورزش