کد خبر : ۲۲۱۴۰۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ ساعت ۱۲:۳۳

خطاب به مسئولان:
از جسارت کنندگان به نمایشگاه دفاع مقدس نباید به سادگی گذشت!

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول: در پی درگیری و تخریب غرفه فرقه شناسی نمایشگاه مدافعان حرم که به مناسبت هفته دفاع مقدس در پارک دولت برگزار می شود،توسط عده ای از حامیان فرقه گنابادی؛ انصارحزب الله شهرستان دزفول در بیانیه ایی نوشت:

شب گذشته گروهی خود دوختند و بریدند و بی توجه به راهکارهای قانونی و حرمت مکانی که نام شهدا زینت آن است حمله نموده و اقدام به تخریب غرفه ایی از این نمایشگاه نمودند و شروع به عربده کشی و قشون کشی نمودند؛حرکتی که تاکنون در دزفول بی سابقه بوده است.

حمله دیشب گروهی از دراویش منتسب به گنابادی که احتمالا سازمان یافته بودن،به نمایشگاه دفاع مقدس و جسارت به روحانیت حاضر در نمایشگاه و شهدا و بویژه نمایشگاهی با نام شهدا و با مدیریت سپاه،نباید به سادگی از آن عبور کرد.

نباید اجازه داد برخی ها تا این اندازه جسور و گستاخ شوند که همه قوانین را زیر پا گذاشته و خود قاضی و مجری قانون شوند و آشوب برپا کنند و گستاخانه همه را تهدید کنند. قانون باید ضرب شست خود را به قانون شکنان و عربده کشان نشان دهد.

فرقه گنابادی ها، فرقه ای خطرناک و ضدامنیتی می باشند و حرکت و تجمع گروهی دیشب آنها، همین گواه را می دهد.

ضمن تشکر از تلاش شب گذشته نیروهای بسیجی و انتظامی و تاکید بر دایر بودن غرفه فرقه شناسی این نمایشگاه تا پایان برپایی، از مسئولان می خواهیم تا نسبت به برخورد جدی و ریشه یابی دقیق این فرقه،که سابقه ایی نیز در دزفول ندارند و این بی حرمتی را بی جواب نگذارند.

برچسب ها: نمایشگاه دفاع مقدس نمایشگاه مدافعان حرم پارک دولت