کد خبر : ۲۲۲۳۲۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ ساعت ۲۳:۲۵

امام جمعه موقت دزفول:
انتخابات مسابقه ای برای خدمت به مردم باشد

امام جمعه موقت دزفول گفت:نامزدهای انتخابات باید خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار دهند و انتخابات را مسابقه ای برای خدمت به مردم و نه کسب مقام و منصب بدانند.

 انتخابات مسابقه ای برای خدمت به مردم باشد

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) به نقل از جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام مرتضی بیگدلی در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود:تخریب و ضایع کردن رقیبان توسط نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به دور از انصاف است و به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
وی گفت: افرادی که می خواهند مسئولیتی در نظام جمهوری اسلامی داشته باشند باید به ولایت فقیه التزام داشته باشند و رسیدن به منصب ها باید در جهت تحکیم نظام اسلامی و رسیدن به آرمان های شهدا و رهبر معظم انقلاب باشد.
وی ادامه داد: افرادی که می دانند نمی توانند از عهده مسئولیت برآیند خالصانه انصراف دهند ضمن اینکه فردی که انتخاب می شود باید به مسایل معیشتی مردم توجه کند؛با فساد در همه زمینه ها مبارزه کند؛ ازمیان طبقه اشراف نباشد؛ حقیقت مدار باشد؛ عزت و مصلحت کشور را مدنظر داشته باشد؛ و نقاط قوت و ضعف روسای جمهور پیشین را نیز در نظر داشته باشد.
امام جمعه موقت دزفول در فراز دیگری از خطبه ها سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) و روز ارتش و سالروز تشکیل سپاه پاسداران را نیز گرامیداشت و افزود: سپاه گام های بلندی در جهت سازندگی کشور برداشت و با تشکیل قرارگاه خاتم الانبیا(ص) بازویی توانمند و افتخارآفرین برای اجرای طرح های بزرگ،پروژه های آبرسانی نفت و گاز ،راه و سدسازی ،بازسازی و تاسیسات اسکله ها،برق رسانی،دامپروری و کشاورزی بود.
حجت الاسلام بیگدلی همچنین دوم اردیبهشت سالروز اعلام انقلاب فرهنگی را نیز گرامیداشت و گفت:برگزاری کنسرت و دیگر برنامه های مرتبط در دانشگاه ها با شان دانشگاه مطابقت ندارد و نباید اشتباه شود زیرا برگزاری چنین برنامه هایی در ایجاد نشاط جامعه فرهنگی بی تاثیر است.
وی اظهارکرد: کارهای فرهنگی باید به گونه ای باشد که دانشجویانی خلاق و بابصیرت را تربیت کنند و روحیه اعتماد به نفس را در بین دانشجویان بیدار شود.

برچسب ها: حجت الاسلام بیگدلی امام جمعه موقت دزفول انتخابات