کد خبر : ۲۲۰۰۷۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۴/۱۲/۲۹

در آخرین نماز جمعه سال 1394
دعوت به تقواای الهی وبرشمردن حوادث شیرین سال ۹۴

درآخرین جمعه سال ۹۴ آئین باشکوه نماز جمعه با حضور اقشار مردم متدین و ولایت مدار دزفول و به امامت حجت الاسلام والمسلمین مرتضی بیگدلی شاملودر مصلای امام علی (ع) شهرستان دزفول بر گزارشد.

 دعوت به تقواای الهی وبرشمردن حوادث شیرین سال ۹۴

درآخرین جمعه سال ۹۴ آئین باشکوه نماز جمعه با حضور اقشار مردم متدین و ولایت مدار دزفول و به امامت حجت الاسلام والمسلمین مرتضی بیگدلی شاملودر مصلای امام علی (ع) شهرستان دزفول بر گزارشد.

دعوت به تقواای الهی وبرشمردن حوادث شیرین سال ۹۴

خطیب جمعه دزفول در خطبه های نماز ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به حوادث شیرین سال ۹۴، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با مشارکت بالای مردم را از جمله شیرینی های این سال خواند و گفت: در این رقابت سیاسی کسانی که رأی نیاوردند با متانت به منتخبین ملت تبریک گفته و با این کار نجابت خود را به همه نشان دادند.

 لفظ “نانجیب”بهترین کلمه برای توصیف اقدامات فتنه گران در سال ۸۸ است

امام جمعه موقت دزفول با نانجیبانه خواندن رفتار سران فتنه ۸۸، بکاربردن لفظ “نانجیب” برای این اقدامات توسط رهبر معظم انقلاب را بسیار دقیق خواند و افزود: نانجیب یعنی تندخویی، عصیان گری، تمرد و هرزگی و بهترین کلمه برای توصیف اقدامات فتنه گران در سال ۸۸ است.

امام جمعه موقت دزفول، ادامه داد: فتنه گران در سال ۸۸، کام مردم از مشارکت بالای ۸۰ درصدی در انتخابات را تلخ و خساراتی به کشور وارد کردند که بیش از هشت سال دفاع مقدس بود.

خطیب جمعه دزفول، تاکید کرد: در هشت سال دفاع مقدس، دشمنان ایران اسلامی تمام توان خود را برای ایجاد فشار به ملت ایران به کار برد ولی نتوانست انسجام ملی را خدشه وارد کند ولی در فتنه ۸۸، موفق به این کار شدند و به وحدت و انسجام کشور خدشه وارد کردند.

تبیین بخشی از خسارات فتنه گران به نظام اسلامی در هشت ماه فتنه ۸۸

حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی ازتبدیل پیروزی به شکست، تخریب مراکز اداری، نظامی و انتظامی، بی حرمتی به امام راحل و مقام معظم رهبری، امیدوار کردن دشمن به برخی جریانات داخلی، ایجاد تزلزل وجهه نظام اسلامی در جهان، خسارت اقتصادی فراوان و زمینه سازی برای اعمال تحریم های ظالمانه بعنوان بخشی از خسارات فتنه گران به نظام اسلامی نام برد و افزود: در هشت ماه فتنه ۸۸، ۳۲۴ هزار میلیارد تومان به کشور خسارت وارد شد که با پول آن امکان ایجاد دومیلیون و ۱۶۳ هزار فرصت شغلی وجود داشت.

امام جمعه موقت دزفول تاکید کرد: به جای سرزنش فتنه گران، زیر نگاه مسئله دار برخی مسوولان کشور دوباره این افراد روی کار آمده و مسوولیت های دولتی را تصاحب کردند و امروز مدعی شدند.

خطیب جمعه دزفول، با انتقاد از خطاب کردن یکی از سران فتنه با لفظ “حضرت آقا” توسط یکی از مسوولان کشور، گفت: ملت ایران از مراجع قضایی درخواست می کند به جرم نانجیبانی که ملت نجیب ایران را دچار خسارت کرده اند، رسیدگی کرده و به سزای خود برساند.

دستگیری امریکایها،رونمایی از توان موشکی و مشارکت مردم درانتخابات از شیرینی های امسال بود.

حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی در ادامه، افزایش نفوذ ایران در منطقه را از دیگر شیرینی های سال ۹۴ برشمرد و اظهار کرد: دستگیری متجاوزان امریکایی، افتتاح فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی، رونمایی از بخشی از توان موشکی و تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از دیگر شیرینی های سالی است که رو به پایان است.

خطیب جمعه دزفول، با اشاره به تلخی های امسال نیز گفت: فقدان، آیت الله خزعل، آیت الله واعظ طبسی و سردار شهید حسین همدانی سه یار بزرگ انقلاب، فاجعه منا و تلاش دشمن برای ایجاد نفوذ در ارکان انقلاب از جمله حوادث تلخ سال ۹۴ بود.

امام جمعه موقت دزفول همچنین تلاش برای تطهیر چهره استکبار و تقبیح انقلابی گری را هشدار داد و گفت: عده ای در تلاش هستند تا چهره زشت و قبیح غرب و استکبار جهانی را که در طول دهها سال گذشته جز، فتنه گری و آسیب وارد کردن به ملت ایران، اقدامی انجام نداده اند، تطهیر کنند و از امکان ایجاد وابط دیپلماتیک با آمریکا و استکبار حرف زنند.

دستگیری از فقرا، حفظ طبیعت، وشان شهرستان دزفول و کمک به پلیس را مردم رعایت کنند

حجت الاسلام والمسلمین  بیگدلی، در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به ۲۹ اسفندماه سالروز ملی شدن صنعت نفت، گفت: سالروز ملی شدن صنعت نفت، نقطه شروعی بر تحولاتی اساسی تر و گام هایی مهمتر در جهت استقلال کامل کشور شد.

امام جمعه موقت دزفول همچنین با اشاره به روز اول فرودین ماه، آغاز سال شمسی ۹۵گفت: دستگیری از فقرا، حفظ طبیعت، حفظ شأن شهرستان دزفول و کمک به پلیس در برقراری امنیت مواردی است که باید همه  بویژه میهمانان عزیز نوروزی در ایام تعطیلات به آن توجه کنند.

برچسب ها: دزفول نماز جمعه حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی