کد خبر : ۲۲۱۲۳۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ ساعت ۱۸:۲۶

حرفهای تند معاون فرماندار دزفول؛
برخی اعضای شوراهای شهر درگیر مسائل سیاسی شده اند

 برخی اعضای شوراهای شهر درگیر مسائل سیاسی شده اند

پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول: امیر عیسی زاده معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دزفول در جلسه ای که روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد، قدری شفاف و بی پرده با شورا نشینان شهرستان دزفول سخن گفت و در لابه لای سخنان انتقادهای پاکت گرفته ای نثار اعضای شوراهای شهر نمود. انتقادهایی که بعضاً به جا طرح گردید. از مشکلات عدیده شهرهای اقماری دزفول گفت که امید است شاهد رفع این مشکلات باشیم.

گزیده ای از این انتقادات از نظرتان خواهد گذشت:

1-اعضای شوراهای اسلامی شهرهای 9 گانه دزفول باید از مسائل حاشیه ای اجتناب و خدمات رسانی به مردم را در اولویت اول کاری خود قرار دهند.
2-  برخی اعضای شوراهای اسلامی شهرستان دزفول درگیر مسائل سیاسی شده و انتظار مردم برای خدمات رسانی را به فراموشی سپرده اند.
3- فرمانداری ویژه دزفول تمام تلاش خود را در جهت ایجاد ثبات و کمک به شوراهای 9 گانه شهرهای دزفول به کار گرفته است. شوراهای اسلامی باید طبق قانون عمل کرده و بر عملکرد شهردار نظارت داشته و نسبت به مسائلی که مربوط به حوزه اختیار آنها نیست ورود نکنند.
4- در حالی که شوراهای اسلامی شهرهای دزفول به جز امور جاری حق نامه نگاری ندارد برخی شوراها هر نامه ای را تایید و به برخی ادارات و دستگاه ها که در محدود قانونی آنها نیست ارسال می کنند.
5- تاکید فرمانداری ویژه دزفول حمایت از شوراها و جلوگیری از ایجاد خلل در خدمات رسانی است که در این مسیر فرمانداری دزفول با وجود برخی نگرانی ها از انتصاب شهرداران ضعیف به حق قانونی شوراها برای انتخاب شهرداران احترام گذاشته است.
6- برخی تغییرکاربری ها خارج از ضوابط قانونی صورت گرفته که باید در این خصوص شوراها نظارت دقیق تری بر عملکرد شهرداران داشته باشند و قانون را ملاک تصمیم.خود قرار دهند.
7- عملکرد شهردار رابطه مستقیم با عملکرد و نظارت شوراهای اسلامی دارد به طوریکه شهرداری در کنار شورای شهر موفق و شهردار ناموفق در کنار شورای شهر ناموفق قرار دارد.

برچسب ها: انصارحزب الله دزفول شورا امیر عیسی زاده معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دزفول