کد خبر : ۲۲۱۴۱۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ ساعت ۱۷:۲۹

با حضور استاندار خوزستان؛
مجموعه بزرگ تجاري، فرهنگی سرزمین آفتاب در دزفول کلنگ زنی شد

با حضور مسئولان کشوری و استاندار خوزستان کلنگ احداث یک مجموعه بزرگ تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی در دزفول به زمین زده شد.

 مجموعه بزرگ تجاري، فرهنگی سرزمین آفتاب در دزفول کلنگ زنی شد

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، مدیرعامل شرکت اندیشه ساخت بهارستان ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی این پروژه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع و در زیربنای 57 هزار مترمربع در دو طبقه ساخته خواهد شد.

حاجی محمد سعادت پور افزود: این مجتمع بزرگ شامل هتل 200 تخت خوابه، سینما با ظرفیت 500 صندلی، دو طبقه پارکینگ با ظرفیت 700 خودرو، هايپرمارکت و شهر بازی سرپوشیده، آمفی تئاتر رو باز، 2 تالار پذیرایی مراسمات با ظرفیت 700 نفر، 2 استخر سرپوشیده با سونا و جکوزی برای خانم ها و آقایان خواهد بود.

وی بابیان اینکه تمام بخش های مختلف این مجتمع تجاری و تفریحی بزرگ با مشاوره های بین المللی و داخلی و بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی شده ، اعتبار ساخت این پروژه را 100 میلیارد تومان و کاملا از طریق بخش خصوصی عنوان کرد.

سعادت پور میزان اشتغال به کار این پروژه در فاز اول را 600 نفر برشمرد و گفت: تلاش ما این است ظرف 3 سال پروژه بزرگ سرزمین آفتاب را که می تواند علاوه بر شهرستان دزفول، 9 شهر دیگر را تحت پوشش قرار دهیم.

وی ساخت این مجموعه را در توسعه فعالیت های اقتصادی و اشتغالزا مهم دانست و افزود: برخلاف سایر مجموعه های تجاری دزفول که در مرکز شهر ساخته شده اند این مجموعه در جنوب شرق دزفول واقع در کوی پیام نور دزفول به همشهریان خدمت خواهد کرد.

به گزارش دز ان ان، در این آیین علاوه بر استاندار خوزستان، محمد مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ریاست بنیاد برکت کشور، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و بسیاری از مسئولان شهری حضور داشتند.

کلنگ احداث این مجموعه توسط غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به زمین زده شد.

برچسب ها: مدیرعامل شرکت اندیشه ساخت بهارستان حاجی محمد سعادت پور استاندار خوزستان سرزمین آفتاب