کد خبر : ۲۲۰۴۵۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ ساعت ۰۸:۳۰

در نخستین روز بازگشت فرماندار معزول دزفول
از شعار «زنده باد مخالف من» فرماندار، تا شکایت از خبرنگار/ نقد و توصیه مشفقانه ممنوع!

جناب آصفی شما که مکررا در جلسات مختلف پرچم اصلاح طلبی را بالابرده اید، آیا مشی عملی شما با اصلاحطلبان واقعی همخوانی دارد؟!

 از شعار «زنده باد مخالف من» فرماندار، تا شکایت از خبرنگار/ نقد و توصیه مشفقانه ممنوع!

اندر احوالات شهر بی دفاع من دزفول، در این آشفته بازار رفت و آمد های غیره اصولی مدیریتی استان همین بس که در پی ناسازگاریهای سیاسی و مدیریتی در شهرستان که قطعا در مجالی دیگر به آن خواهیم پرداخت، مدیریت ارشد آن تغییر می کند که مورد استقبال بسیاری از شهروندان قرار می گیرد ولی پس از 9 روز!!! مدیر برکنارشده بازگردانده می شود و سکوت غمباری ناشی از بی مهری برای مردم باقی مانده که مضحکه ی سیاست بازان شدند.
بازگشتگان سرمست از به دست گرفتن دوباره قدرت، صدای بیدار و مطالبه گر تک رسانه جسور و مطالبه گر را در حلقوم خفه کرده و کشان کشان به دستگاه قضا می سپارند! که چرا در پی مطالبه گری برآمده و از مسول محترم سوال پرسیده ای!؟
رسانه را چه به امر به معروف!؟ چرا رسانه باید پیگیر حرفهای خالی از عملی باشد که از سوی مسولین به مردم وعده داده شده است !؟
در اینجا لازم است برای مردم بازگو کنیم، پس از اینکه نقدهای کوبنده ی از سر دلسوزی این رسانه، به عنوان زبان ناطق و چشم بینای مردم، در خصوص هزاران میلیارد تومانی که فرماندار معزول و دوباره بازگشته که در رویای خود آن را برای سرمایه گذاری و اشتغال آورده است! به مذاق ایشان خوش نیامد!
وی درفراری رو به جلو شکایت فعال فرهنگی و مدیر مسئول شبکه خبری دز که دست برقضا مشاور شهردار دزفول می باشد را می کند که این عمل در نوع خود کم نظیر است!
شکایت وی به خودی خود موضوع دیگریست ولی جای تعجب اینجاست که جناب مهندس آصفی که خود را اصلاح طلب خوانده و شعار (زنده باد مخالف من) و (از نقد استقبال می کنم) لق لقه ی زبان وی است، بجای حل مسئله و پاسخ به مطالبات بحق مردم که در این رسانه به آن پرداخته شده از پاسخگویی به سوالات، مطالبه گرایانه در فضای رسانه که مصداق بارز امر به معروف در قبال خود است را برنتابیده و کمر همت به پاک کردن صورت مسئله و حذف منتقد که شعار (زنده باد مخالف من) برای آن سر می دهد بسته است. و چه اهرمی بهتر از شکایت بردن به دستگاه محترم قضا از رسانه ای مردمی که هیچ پشتیبان و مسند سیاسی ندارد!
شکایت بردن به دادگاه از بیان مطالبی که جز توصیه و مطالبه گری برای مردم چیز دیگری نبوده است چه گمانی را در اذهان آگاه مردم بصیر متبادر می سازد؟
جناب آصفی؛ خاطرمان هست که در دولت گذشته که جنابعالی بحق ویا ناحق به بهانه های مختلف در همه زمینه ها به آن می تازید، در زمانی که قدرت را در دست داشت در مقطعی اعلام کرد که در اسرع وقت کلیه دستگاه های دولتی شکایت های خود را از رسانه ها پس بگیرند و اگر مطلبی در رسانه ایی درج شده که خلاف واقع است فقط پاسخ دهند و قضاوت را به افکار عمومی بسپارند. آیا شما در این خصوص تدبیر کردید!؟ آیا با این کار خود امید مردم و رسانه ها را ناامید نکردید؟ جناب فرماندار شما که نقد یک رسانه محلی را برنتافتید به کدام تدبیرتان امیدوار باشیم؟
آیا دولتمردان دولت محترم تدبیر و امید که برخواسته از عزم مردم فهیم ایران اسلامی جهت به حاشیه راندن تمامیت خواهان بود، سیاست برخورد سلبی و قهرآمیز جناب فرماندار ویژه دزفول را در خصوص برخورد با رسانه می پسندند؟
همانطور که در گذشته مجموعه شبکه خبری دز از تمامی دعاوی قضایی که علیه آنها مطرح شده سربلند بیرون آمده و از سیستم قضایی حکم برائت گرفته است این شکایت ناصواب، عجولانه و مبتدیانه که از یک مسئول ارشد سیاسی بعید بنظر می رسد نیز قطعا راه بجایی نخواهد برد و حق اقدامات قضایی متناسب برای شبکه خبری دز محفوظ است.
جناب فرماندار؛ جهت استحضار حضرتعالی که چند صباحی ست در این شهر اقامت دارید عرض می کنیم که این مجموعه بیش از 13 سال است همیشه ایام در فراز و نشیب های مختلف و بزنگاه های سیاسی و اجتماعی، در جبهه مردم بوده و هیچ گاه از موضع بحق خود که مطالبه گری حقوق حقه مردم شریف، نجیب و آگاه شهرستان دزفول است عقب نشینی نخواهد کرد و تا زمانی که با عنایت الهی قلم و رسانه را در اختیار دارد در چهارچوب قانون و شرافت انسانی در مقابل مسئولان و جریانهایی که اهمال کرده و یا بخواهند خدای ناکرده مردم را فریب دهند تمام قد خواهد ایستاد، چرا که مشی ما اصلاح امور در چهارچوب اصول و قانون است.
جناب آصفی شما که مکررا در جلسات مختلف پرچم اصلاح طلبی را بالابرده اید، آیا مشی عملی شما با اصلاحطلبان واقعی همخوانی دارد؟!
قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را !

برچسب ها: فرماندار دزفول حبیب الله آصفی شبکه خبری دز روح اله بهشتی