کد خبر : ۲۲۰۴۴۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ ساعت ۰۶:۲۰

برو و بیای فرمانداران در جاده بی تدبیری!
احکام فرماندارانی که 10 روزه باطل شد!

این داستان برای مردم خوزستان جز زیر سئوال رفتن عملکرد دولت یازدهم چیزی به همراه نداشت؛ دولتی که قرار بود با تدبیر کارها را پیش ببرد اما این تغییرات و این برو بیاها نشان داد که تدبیر شعار است.

 احکام فرماندارانی که 10 روزه باطل شد!

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) بنقل از انصار حزب الله دزفول، قریب به 10 روز پیش بود که استاندار خوزستان در تصمیمی ناگهانی حکم به تعویض 6 فرماندار از جمله دزفول را صادر کرد و بلافاصله در صبح 19 اردیبهشت از سوی روابط عمومی فرمانداری دزفول اعلام شد که مراسم تودیع و معارفه فرماندار قدیم و جدید،ظهر برگزار می شود.
آصفی رفت و نجاتی از شوش جایگزین ایشان شد و بنرهایی مبنی بر خوشامدگویی به ایشان تا صبح امروز در خیابانهای شهر نصب گردید و اینگونه کار آغاز شد.
دولت نیز بلافاصله در دستوری ناگهانی‌تر به شیوه خود استاندار خوزستان، مقتدایی را برکنار نمود؛ البته مسئولان وزارت کشور اعلام کردند که برکناری در کار نیست و مقتدایی استعفا داده و وزیر نیز پذیرفته است! اما آگاهان سیاسی معتقد بودند که ایشان مورد خشم وزیر قرار گرفته است و بدین دلیل برکنار شد. اما مسئولان وزارت کشور از معاون سیاسی گرفته تا سخنگو گفتند که عملکرد استاندار مورد رضایت و خیلی خوب بوده است و ایشان فقط و فقط استعفا داده است و برای اینکه لو ندهند که اختلافی وجود داشته است وزیر دست به کار شد و بلافاصله در حکمی مقتدایی را مشاور خودش اعلام نمود!!
این ماجرا اینجا جالب شد که حکم تغییر فرمانداران 9 روز بیشتر اعتبار نداشت و خیلی زود تاریخ حکمشان به انقضاء رسید و در خبری اعلام شد که وزارت کشور تمام احکام صادر شده از سوی مقتدایی را در خصوص تعویض فرمانداران را لغو کرد و از صبح امروز - دوشنبه- فرمانداران سابق به محل مسئولیتی سابق خود برگشتند! و انگار هیچ اتفاقی نیافتاده است؛ آقای آصفی نیز مجدداً بر کرسی مدیریت فرمانداری دزفول تکیه زد و احتمالاً نجاتی نیز به شوش و فرمانداری آن شهر بازگشت! بنرهای تبریک آقای نجاتی نیز پیش از ظهر امروز از سطح خیابانها جمع آوری شد!
و این داستان برای مردم خوزستان جز زیر سئوال رفتن عملکرد دولت یازدهم چیزی به همراه نداشت؛ دولتی که قرار بود با تدبیر کارها را پیش ببرد اما این تغییرات و این برو بیاها نشان داد که تدبیر شعار است.
چند نکته مهم در این برو بیاهای فرمانداران و چند سئوال بی پاسخ:
با این وضعیت و چنانچه استاندار جدید خوزستان مشخص گردید بازهم باید شاهد تغییرات در فرمانداران باشیم؟ آیا در این حالت فرمانداران فعلی تا زمان آمدن استاندار و تثبیت وضعیت ماندن یا رفتنشان می توانند مدیریتی موفق در سطح دیگر مسئولان شهرستان داشته باشند؟! آیا این دلزدگی در مدیران نیست؟!
و سئوال پایانی اینکه آیا شخصی که دستوراتش برای وزارت کشور بی اعتبار است و آنها را لغو نمود می‌تواند مشاوره به وزیر بدهد؟ آیا بهتر نیست قدری شفاف‌تر با مردم و اذهان عمومی برخورد کنید؟ این دولت که مدعی است که دانستن حق مردم است!

برچسب ها: فرمانداری دزفول استانداری خوزستان فرماندار دزفول انصار حزب الله رضا نجاتی حبیب الله آصفی