کد خبر : ۲۲۱۴۶۹ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ ساعت ۱۵:۴۵

فرمانده انتظامی دزفول:
افزایش حضور سرمایه گذاران در دزفول، نشانه وجود امنیت در این شهر است

فرمانده انتظامی دزفول گفت: افزایش حضور سرمایه گذاران در دزفول نسبت به گذشته به دلیل برقراری و افزایش امنیت و آرامش در شهرستان است.

 افزایش حضور سرمایه گذاران در دزفول، نشانه وجود امنیت در این شهر است

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، سرهنگ علی الهامي ظهر امروز چهارشنبه در همایش همیاران پلیس و فرهنگياران ترافیک که به مناسبت هفته ناجا در سالن سازمان عمران شهرداری دزفول برگزار شد، اظهار کرد: باید دست بدست هم دهیم تا در سایه جهاد شهدا و رهبری های فرمانده کل قوا یک آرامش پایدار را در شهرستان دزفول به وجود آوریم.

وی لازمه موفقیت نیروی انتظامی در برقراری امنیت را همکاری و تعامل مردم برشمرد و افزود: شعار هفته ناجا " همه باهم برای امنیت و آرامش است" بنابراین همه ما در تامین امنیت و نظم عمومی جامعه سهیم هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول همچنین شعار امروز هفته ناجا را " پلیس، مردم داری، رأفت و سرمایه اجتماعی" برشمرد و ادامه داد: این شعار یعنی پلیس از مردم است و درراستای اقدامات خود باید از پتانسیل مردم و شهروندان بهره ببرد که امیدوار هستیم حاصل تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی دزفول یک امنیت و آرامش پایدار در سطح شهرستان باشد.

سرهنگ الهامي در ادامه، مقوله امنیت را رکن اساسی پیشرفت های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و زیربنایی جامعه دانست و عنوان کرد: اهمیت امنیت در تمام ابعاد زندگی مردم نقش دارد چرا که همواره مهمترین نیاز جامعه بشری بوده است.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت های دزفول در زمینه ایجاد مراکز تولیدی، کارخانه جات، کلنگ زنی بیمارستان های جدید و افتتاح و کلنگ زنی سایر پروژه ها، اظهار کرد: تمام این پیشرفت ها به دلیل برقراری و افزایش امنیت و آرامش در شهرستان نسبت به گذشته است چرا که اگر امنیت نباشد هیچ سرمایه گذاری برای حضور در دزفول  راغب نمی شود.

سرهنگ الهامي به وقوع جنگ و خونریزی های متعدد در کشورهای همسایه اشاره کرد و آرامش و امنیت و پیشرفت هاي کنونی جامعه  را مرهون خون پاک شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دانست و ابراز امیدواری کرد همه بتوانند مدافعان خوبی برای حفظ خاک مملکت باشند.

وی همچنین با بیان نکات ایمنی در زمینه فرهنگ ترافیک، یادآور شد: قوانین و هنجارهای اجتماعی باید از سنین کم در فرزندان و کودکان جامعه نهادینه شود بنابراین در بحث آموزش های شهروندی و قوانین ترافيکي درراستای افزایش فرهنگ ترافیک در سطح شهرستان دزفول باید تلاش های مضاعفی صورت بگیرد.

برچسب ها: سرهنگ علی الهامي فرمانده نیروی انتظامی دزفول سرمایه گذاران امنیت