کد خبر : ۲۲۱۲۵۰ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ ساعت ۱۲:۱۷


دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با مادری که وارث پنج شهید است

در ادامه برنامه های بازدید از خانواده معزز شهدا صبح جمعه دکتر یوسف پریدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول به همراه جمعی از معاونان و مدیران با خانواده شهیدان حسین و عبدالامیر ناجی دزفولی دیدار کردند.

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) در ادامه برنامه های بازدید از خانواده معزز شهدا صبح جمعه دکتر یوسف پریدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول  به همراه جمعی از معاونان و مدیران با خانواده شهیدان حسین و عبدالامیر ناجی دزفولی دیدار کردند و پای صحبت‌های مادری نشستند که دو فرزند، دو برادر و داماد خود را به میهن اسلامی تقدیم کرده است. در این دیدار تندیس متبرک آستان قدس رضوی(ع) و لوح تقدیر رئیس دانشگاه به وارث پنج شهید تقدیم شد

در این لوح آمده است:

خانواده محترم شهیدان حسین و عبدالامیر ناجی دزفولی
سلام علیکم
مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس فرزندان دلیر خود، همچون  حسین و عبدالامیر را تقدیم انقلاب اسلامی کردند تا این خطه از میهن اسلامی پایتخت مقاومت نامیده شود و برای همیشه رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و جوانمردی‌های رزمندگان سرافراز بسان دُر گرانبها بدرخشد و اثری همیشه ماندگار باشد. در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده است  حضور آن خانواده معزز شرفیاب شدیم تا یک لحظه از یاد و خاطر شهدای حماسه ساز غافل نباشیم و بپاس فداکاری آن عزت آفرینان ادای دین کرده باشیم. توفیق روز افزون  از خداوند منان مسئلت می نمایم همواره در پرتو الطاف حضرت باریتعالی موفق، موید و سربلند باشید.
گفتنی است  مادر شهیدان ناجی دزفولی  خود خواهر دو شهید علی و محمود دوستانی است و داماد ایشان نیز شهید محمد روغن چراغی است. پدر شهیدان ناجی دزفولی  بنام حاج ملامحمدکاظم مداح مخلص اهل بیت بود که پنج سال پیش دار فانی را وداع گفتند.
در این دیدار معاون توسعه، مدیر حراست، روابط عمومی، مدیر امور شاهد و ایثارگران، رئیس دانشگاه را همراهی کردند.

برچسب ها: یوسف پریدار دانشگاه علوم پزشکی دزفول عبدالامیر ناجی دزفولی حسین ناجی دزفولی