کد خبر : ۲۲۲۵۰۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ ساعت ۰۱:۴۰

با پیگیری های امام جمعه دزفول بازداشت شدگان آزاد شدند
رفتار شایسته ای با مردم دزفول صورت نگرفت/شدیدا پیگیر مطالبات مردم هستم

امام جمعه دزفول با اعلام انزجار از وضعیت بوجود آمده و در راستای حرمت نهادن به مردم خواستار آزادی کامل بازداشت شدگان و دلجویی از ایشان و مردم دزفول شد. بهمین دلیل به سرعت مراتب رسیدگی انجام شده و بازداشت شدگان آزاد شدند.

 رفتار شایسته ای با مردم دزفول صورت نگرفت/شدیدا پیگیر مطالبات مردم هستم

به گزارش شبکه خبری دز،پس از اعتراضات مردمی بوجود آمده رو گذشته در خصوص انتقال آب به اندیمشک که با دخالت نیروی انتظامی و دستگیری تعدادی خاتمه یافت، مردم بلافاصله به سمت دفتر و بیت حجت الاسلام قاضی دزفولی پناه آورده و مطالبات خود را ازطریق ایشان خواستار شدند.
وی با شنیدن شرح ماوقع و فیلمهای درگیری پلیس با مردم بسیار آزرده خاطرشده واین طرز برخورد را اشتباه و شایسته مردم دزفول ندانسته و مراتب را از مجاری مختلف پیگیر شدند.
وی درتماس با ایت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان،دادستان خوزستان، فرمانده انتظامی استان، فرمانده سپاه خوستان و... هر کسی که به هر عنوانی مسئولیتی دارد ضمن اعتراض به نحوه ی برخورد با مردم اعتراض خود را ابیان نمود.
امام جمعه دزفول با اعلام انزجار از وضعیت بوجود آمده و در راستای حرمت نهادن به مردم خواستار آزادی کامل بازداشت شدگان و دلجویی از ایشان و مردم دزفول شد.
بهمین دلیل به سرعت مراتب رسیدگی انجام  و بازداشت شدگان آزاد شدند.
قاضی دزفولی اعلام کرد: مطالبات بحق مردم بایستی شنیده شده و پیگیری شود تا با تدبیراز تجمعات اینچنینی و دامن زدن آن توسط معاندین و بدخواهان جلوگیری گردد.

برچسب ها: امام جمعه دزفول