کد خبر : ۲۲۰۴۹۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ ساعت ۰۸:۰۸

امام جمعه دزفول
مسئولان باید انتقاد پذیر باشند/هرجا بی عدالتی و تبعیض باشد باید بوسیله رسانه ها اعلام شود

عدالت بایدبه گفتمان تبدیل شود وهر جا بی عدالتی و تبعیض وجود داشت باید به کمک رسانه ها ودر فضای مجازی اعلام کرد و مسئولین هم باید انتقاد پذیر باشند و نگران نشوند.

 مسئولان باید انتقاد پذیر باشند/هرجا بی عدالتی و تبعیض باشد باید بوسیله رسانه ها اعلام شود

 به گزارش شبکه خبری دز(د ان ان) بنقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه دزفول، درآستانه میلاد پر خیر و برکت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) آئین با شکوه نماز جمعه با حضور اقشار مردم مومن و ولایت مدار دزفول و به امامت حجت الاسلام والمسلمین “سید محمد علی قاضی دزفولی” در مصلای امام علی (ع) این شهرستان بر کزارشد.

دعوت به تقوای الهی وتبین سبک زندگی اسلامی از منظر مهدوی
خطیب نماز جمعه دزفول در خطبه اول نماز ضمن دعوت خود ومردم به رعایت تقوای الهی گفت: هر کس پرهیزکاری پیشه کند از گناه و نافرمانی خدا به دور خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین قاضی در ادامه بحث سبک زندگی اسلامی با توجه به در پیش بودن نیمه شعبان این سبک را از منظر مهدوی مورد بررسی قرار داد و گفت: مهدویت و به دنبال هدایت بودن مهمترین ضرورت زندگی بشر امروز است و هر چه زمان به پیش می رود نیاز بشر به مهدویت بیشتر می شود .

یکی از حکمت های انتظار آزمودن بشر است و انسانها باید در مسیر انتظار دچار لغزش نشوند
امام جمعه دزفول  در ادمه به نشانه های حضور معنوی حضرت مهدی موعود (عج) در جامعه اشاره کرد و گفت: عصر غیبت عصر نفاق و فتنه ها است ویکی از حکمت های انتظار آزمودن بشر است و انسانها باید در مسیر انتظار دچار لغزش نشوند  و بعنوان یک منتظر واقعی  ومهدی یاور عملی خودرا به منصه ظهور بگذارند .

خطبه دوم: قیام به عدل وایجاد عدالت در جامعه ازوظایف مهم منتظران واقعی است
خطیب نماز جمعه دزفول در خطبه دوم نماز با تبریک ولادت با سعادت قطب عالم امکان مهدی آل محمد (ص) این عید خجسته راتبریک گفت واظهار کرد: قیام به عدل وایجاد عدالت در جامعه ازوظایف مهم منتظران واقعی است.

جامعه منتظر باید از ابتذال ، ناهنجاریهای اخلاقی و اجتماعی  اجتناب ورزد
حجت الاسلام والمسلمین قاضی با اشاره به فرمایشات امام راحل در باره وظیفه منتظران در مبارزه با ریشه های انحطات اخلاقی گفت: جامعه منتظر باید از ابتذال ، ناهنجاریهای اخلاقی و اجتماعی  اجتناب ورزد و در مسیر تحقق عدالت الهی گام بر دارد.

مسئولین  باید انتقاد پذیر باشند و نگران نشوند
امام جمعه دزفول تصریح کرد: عدالت بایدبه گفتمان تبدیل شود وهر جا بی عدالتی و تبعیض وجود داشت باید به کمک رسانه ها ودر فضای مجازی  اعلام کرد و مسئولین هم باید انتقاد پذیر باشند و نگران نشوند.

امنیت وآرامش مردم مرهون مجاهدتهای سربازان گمنام امام زمام (عج) است
خطیب نماز جمعه دزفول همچنین روز جهانی مستضعفین و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت وضمن تبیین بخش مهمی از فعالیت های آنان گفت: امروز ایران اسلامی برغم همه توطئه های دشمنان از امن ترین کشورهای دنیا به شمار می رود و امنیت وآرامش مردم که یکی از نعم الهی است مرهون مجاهدتهای سربازان گمنام امام زمام (عج) است.

دشمنان نظام با صر ف میلیارد ها دلار از طرق کانا لها و اشخاص مختلف نقشه می کشند
امام جمعه دزفول افزود: دشمنان نظام با صر ف میلیارد ها دلار از طرق کانا لها و اشخاص مختلف نقشه می کشند و برای تضعیف نظام تلاش و هزینه می کنند اما با مجاهدتهای سربازان گمنام امام زمان (عج) نقشه های  آنان  بر آب می شود.

رهنمودهای مقام معظم رهبری در جمع طلاب  باید بعنوان منشور روحانیت تبدیل و در کل کشور اجرا شود
حجت الاسلام والمسلمین قاضی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع طلاب گفت: معظم له روحانیت انقلابی را در سه مسیر هدایت فکری و دینی ، هدایت سیاسی و بصیرت افزایی و راهنمایی و حضور در عرصه های اجتماعی تبیین فر مودند که این رهنمودهاباید بعنوان منشور روحانیت تبدیل و در کل کشور اجرا شود .

مسلمانان بایداز قدرت و منابع عظیمی که در اختیار دارند به خود ببالند ودر مقابل استکبار بایستند
امام جمعه دزفول سخنان مقام معظم رهبری در جمع قاریان بین المللی را مهم وتاثر گذار خواند وگفت: اینکه معظم له از امریکا بعنوان طاغوت اعظم و شیطان اکبر یاد می کنند در حفیقت انتقال فرهنگ مبارزه با استکبار جهانی است .
خطیب نماز جمعه دزفول تصریح کرد : مسلمانان بایداز قدرت و منابع عظیمی که در اختیار دار ندبه خود ببالند ودر مقابل استکبار بایستند چرا که دشمن از اسلام مقتدر و شجاع می هراسد.

آزادی “خرمشهر” پیروزی بزرگ در تاریخ ملت ایران است و چهارم خردادنتیجه مقاومت این پیروزی هاست
حجت الاسلام والمسلمین قاضی همچنین با اشاره به سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت وپایداری مردم دزفول گفت:آزادی خرمشهر پیروزی بزرگ در تاریخ ملت ایران است و چهارم خرداد نتیجه پایمردی و مقاومت این پیروزی هاست.

نقش مقاومت وایستادگی مردم دزفول  درعرصه های بین المللی
امام جمعه دزفول نقش مقاومت وایستادگی درعرصه های بین المللی را اثر گذار ومهم برشمرد و یاد آورشد اگر امروز مشاهده می شود که در سوریه ، عراق و افغانستان دشمنان اسلام زمین گیر شده اند نتیجه این مقاومتهایی است که در ایران اسلامی بویژه در دزفول دژنمونه مقاومت رقم خورده و برای  دنیا الگو وسرمشق شده است.

هدایت و ایستادگی پیرمردی عالم و مجاهد همچون آیت الله قاضی (ره) در برابردشمن بعثی
خطیب نماز جمعه دزفول تصریح کرد: مردم دزفول دردوران دفاع مقدس با هدایت و ایستادگی پیرمردی عالم و مجاهد همچون آیت الله قاضی (ره) در برابردشمن بعثی مقاوم ایستاد وشهر را ترک نکرد و وظیفه امروز ما است این فرهنگ راکه  ثمره مجاهدتها ی شهدا جانبازان ازادگان و رزمندگان است به نسلهای آتی منتقل وبا حضور پررنگ در مراسم چهارم خرداد این میراث مهم را گرامی بداریم .

چندتذکر: فرستنده دیجیتال ،جشن نیمه شعبان وبرپایی موکب دزفول در کربلا وابلاغ سلام رزمندگان مدافع حرم
امام جمعه دزفول همچنین باردیگر بر گرامیداشت جشن نیمه شعبان بدور ازگناه تاکید کرد و یاد اورشد که بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) دزفول درا ین زمینه سی دی های مناسب مولود خوانی و پوسترهای حاوی کلام ناب امام زمان (عج) را آماده کرده است که انشالله مورد استفاده قرار گیرد .
حجت الاسلام والمسلمین قاضی در پایان خبر ازتصمیم گیری و اقدام تامین فرستنده دیجیتال برای پوشش نقاط کور این شهرستان و با همکاری مدیر کل صداوسیمای مر کز خوزستان ، آغاز فعالیت موکب دزفول در کربلای معلا بمناسبت نیمه شعبان وابلاغ سلام رزمندگان مدافع حرم به مردم عزیز دزفول داد.

 namaz95.2.3100001

برچسب ها: سید محمد علی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول دزفول