کد خبر : ۲۲۰۹۰۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ ساعت ۱۵:۰۱

امام جمعه دزفول:
طرح سوال از شهردار حق قانونی شورای شهر است/ شهردار دزفول فردی پرکار و پر انرژی است/ تمام مدیران زحمت کش و مخلص مورد حمایت امام جمعه هستند

برخی دستگاه ها که قصد دارند وظایف قانونی خودرا انجام دهند باید حتما در فضای دوستانه و صمیمی این کار را انجام دهند

 طرح سوال از شهردار حق قانونی شورای شهر است/ شهردار دزفول فردی پرکار و پر انرژی است/ تمام مدیران زحمت کش و مخلص مورد حمایت امام جمعه هستند

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، درخصوص اخبار منتشر شده ازسوی شورای شهر دزفول مبنی بر طرح سوال و امکان استیضاح شهردار این شهر، اظهار کرد: شورای شهر براساس وظایف قانونی خود همواره می تواند سوالاتی را از شهردار داشته باشد و شهردار نیز موظف به پاسخگویی است.

وی با تاکید بر اینکه همواره از مدیران تلاشگر و خدمت گزار که برای مردم شهرستان تلاش می کنن حمایت می کنم، افزود: در اینگونه موارد به هیچ عنوان جناح بندی ها برایم مطرح نیست چرا که موضوع مورد اهمیت بحث مصلحت مردم و خدمت کردن به آنها است.

امام جمعه دزفول تصریح کرد: هر مدیری که با هر سلیقه، ذوق و مشرب سیاسی وارد کار شود درصورتی که به نظام اسلامی و شرایط کاری و مصلحت مردم متعهد باشد ما حامی وی خواهیم بود و اگر نقدی بر کار مدیری باشد نیز انتقادات و تذکرات خود را از جانب مردم به گوش آنها خواهیم رساند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با تاکید براینکه هیچگاه در اختیارات قانونی دستگاه ها و عزل و نصب ها دخالت نکرده و نخواهم کرد، گفت: همواره همه مدیران و دستگاه های شهرستان را دعوت به رعایت قانون و ضوابط کرده ایم چرا که انجام کارهایی که در حیطه اختیارات قانونی دستگاه باشد حق آنها است و هیچوقت نباید از جاری شدن قانون ترسید بلکه باید همواره مقيدقانون باشیم و آن را به صورت دقیق رعایت کنیم.

وی بابیان اینکه فصل الخطاب قانون است، افزود: شهرداری دزفول تلاش های زیادی انجام داده و بنده همواره در خطبه های نماز جمعه شهرستان از تلاش های صورت گرفته توسط مجموعه شهرداری تقدیر کرده ام و گهگاهی انتقاداتی نیز به برخی موارد که مورد نارضایتی شهروندان و مصلحت شهرستان است بیان کرده ام چرا که نمی شود همیشه به صورت کلی نظر داد.

امام جمعه دزفول شهردار دزفول را فردی پرکار، پرتوان و پر انرژی برشمرد که همواره با تلاش های خود سعی داشته اقدامات موثری را برای شهر انجام دهد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی ادامه داد: هرچند دربرخی موارد شهرداری اشکالاتی نیز داشته که کاملا طبیعی است پس اینکه بخواهیم به صورت کلی نظر بدهیم در وظیفه ما نيست چرا که دستگاه های قانونی و نظارتی زیادی وجود دارند که وظیفه آنها نظارت بر اقدامات شهرداری براساس شاخص ها و قانون  و سپس اظهار نظر و تصمیم گیری در این باره است بنابراین ما باوجود تقدیر و تشکر از خدمات شهرداری دزفول تاکید می کنیم که قضاوت و ارزيابي خدمات شهرداری و شهردار بر عهده دستگاه های قانونی و نظارتی مرتبط با این نهاد است.

وی تاکید کرد: برخی دستگاه ها که قصد دارند وظایف قانونی خودرا انجام دهند باید حتما در فضای دوستانه و صمیمی این کار را انجام دهند و مطابق با خواسته رهبری مبنی بر همدلی عمل کنند و همواره با وجود برخی اختلافات که یک امر طبیعی است، همدل و همراه باشند و فصل الخطاب را قانون بدانند.

امام جمعه دزفول یادآور شد: تمام مدیران زحمت کش و مخلص مورد حمایت امام جمعه شهرستان هستند چرا که موضوع مهم برای ما منفعت مردم، پایبندی به نظام و عمل به قانون است ضمن اینکه در صورت مشاهده هر گونه اشتباه تذکرات لازم را ارائه خواهیم داد.

برچسب ها: امام جمعه دزفول سید محمد علی قاضی دزفولی شهرداری دزفول شورای شهر دزفول استیضاح شهردار