کد خبر : ۲۲۲۰۶۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ ساعت ۱۶:۰۹

طی آیینی به مناسبت دهه فجر؛
اولین صرافی مکانیزه شمال خوزستان در دزفول افتتاح شد

دراولین روز از دهه فجر طی آیینی با حضور مسئولان شهری اولین صرافی مکانیزه شمال خوزستان در دزفول افتتاح شد.

 اولین صرافی مکانیزه شمال خوزستان در دزفول افتتاح شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره تضامنی صرافی عباس نظری و شرکا در حاشیه افتتاح این صرافی در گفت و‌گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این صرافی به دلیل اینکه نخستین صرافی مکانیزه درشمال خوزستان است که فعالیت قانونی خود را با مجوزرسمی ازبانک مرکزی جمهوری اسلامی آغاز کرده با نام تجاری صرافی مرکزی دزفول شناخته خواهد شد.

عباس نظری بابیان اینکه ثبت اولیه برای اخذ مجوز این صرافی در سال ۹۰ بوده که پس از پنج سال پیگیری مجوز آن اخذ و مرکز افتتاح شد، افزود:درحال حاضر ۲۰ میلیارد ریال اعتبار و سایر مبالغ ارزی به عنوان پشتوانه فعالیت این صرافی در بانک موجود است و ازاین نظر مشکلی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: نبود چنین مرکزی درشمال خوزستان موجب بروز مشکل برای مردم و بویژه توریست و گردشگران می شد که اکنون این صرافی مکانیزه مرکزی در مجموعه هتل جهانگردی شهرستان‌دزفول راه اندازی شده تا مسافران بویژه مسافران اروپایی ازاین پس بتوانند در اسرع وقت و مدیریت زمان به ارز مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند‌.

مدیر صرافی مرکزی دزفول درادامه خرید و فروش ارزهای معتبر، سکه و تمامی مسکوکات ثبت شده توسط بانک مرکزی را از جمله خدمات و اهداف این مرکز برشمرد و گفت: این صرافی مرکزی دزفول قادرخواهد بود در کمتر از ۴۸ ساعت تمامی مبادلات حواله ای را در تمام نقاط دنیا انجام دهد به این صورت که هرکسی بخواهد حواله ای برای بانک های رسمی و صرافی های معتبرکشورهای خارجی ارسال کند ما این کاررا انجام می دهیم.

نظری، یکسان بودن نرخ معامله با صرافی های تهران را دیگر امتیاز صرافی مرکزی دزفول عنوان کرد و افزود: اکثر شهرستان ها ۳۰ الی ۳۵ تومان با نرخ معامله تهران اختلاف قیمت دارند در حالی که صرافی مرکزی دزفول دقیقا همانند نرخ تهران عمل خواهد کرد تا دربلند مدت اعتماد مردم جلب شود.

سومین صرافی مکانیزه خوزستان 

وی این صرافی را سومین صرافی مکانیزه در خوزستان و نخستین صرافی درشمال خوزستان دانست و اظهار کرد: عوامل و مدیریت این صرافی تمامی آموزش ها و دوره های تخصصی مربوط به این حوزه را گذرانده اندو فعالیت این صرافی کاملا قانونی، هوشمندانه و دقیق خواهد بود.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره تضامنی صرافی عباس نظری و شرکا با تاکید براینکه کلیه موارد امنیتی از نصب دوربین های متعدد و پلاک خوان تا نصب شیشه های ضدگلوله در ساخت این صرافی مکانیزه رعایت شده، اضافه کرد: در این صرافی هیچ ارزی نگهداری نخواهد شد و همه در محل دیگری ذخیره می شوند تاامنیت این محل کاملا تامین شود.

نظری همچنین گفت: این مرکز صرافی بسیار به روز و حرفه ای عمل خواهد کرد بگونه ای که قادر هستیم فعالانی که در سطح شهرستان نیاز به مقدار بسیار زیادی ارز دارند در مقابل درب منازل به آنها تحویل دهیم.

وی در ادامه خواستار شد: با توجه به اینکه تاپیش ازاین صرافی درشمال خوزستان وجود نداشته و سایرصرافی ها بصورت غیرمجاز و با اغماض درحال فعالیت بودند امیدوار هستیم باافتتاح این صرافی در آینده نزدیک شاهد برخورد جدی و جمع آوری و یا ساماندهی صرافی های غیرمجاز باشیم.

مدیرصرافی مرکزی دزفول در پایان ابراز امیدواری کرد تا این صرافی بتواند خدمات خوبی به مردم خوزستان بویژه مردم شمال استان و گردشگران و مسافران اروپایی ارائه دهد.

به گزارش دز ان ان، این صرافی مرکزی دزفول با حضور فرماندار شهرستان، مشاوراقتصادی فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی ، رئیس اماکن، روابط عمومی دفتر نماینده، رئیس بانک تجارت و چندتن دیگر از مسئولان، تولید و صادرکنندگان محصولات کشاورزی شهرستان در محل هتل جهانگردی دزفول افتتاح شد. 

 

برچسب ها: صرافی مرکزی دزفول