کد خبر : ۲۲۰۲۷۹ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ ساعت ۰۴:۵۶

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول:
دزفول ۱۰۰ درصد به تعهد اشتغالزایی خود در سال94 عمل کرد/اشتغال به کار 2هزار و 269 نفر توسط دستگاه های اجرایی شهرستان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول سهم اشتغال شهرستان در سال ۹۴ را یک هزار و ۵۲۶ نفر عنوان کرد و گفت: دستگاه های اجرایی توانستند دو هزار و ۲۶۹ نفر را مشغول به کار کنند.

 دزفول ۱۰۰ درصد به تعهد اشتغالزایی خود در سال94 عمل کرد/اشتغال به کار 2هزار و 269 نفر توسط دستگاه های اجرایی شهرستان

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، کوروش نوروزی ظهر امروز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان دزفول که با هدف بررسی آمار تعهدات و تحقق اشتغال دستگاه های اجرایی دزفول در سال ۹۴ در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تعهد اشتغال کمیته امداد شهرستان دزفول در سال ۹۴ حدود ۶۰ نفر بوده و این کمیته توانسته ۱۴۰ نفر را مشغول به کار کند.

وی، آمار تعهد اشتغال و ثبت شده اداره آموزش وپرورش را به ترتیب ۱۲۷ و ۱۲۵ نفر برشمرد و افزود: صندوق کارآفرینی امید ۳۴ تعهد اشتغال داشته اما توانسته ۷۳ نفر را ثبت کند، اداره امور دارایی پنج تعهد اشتغال داشته اما توانسته ۲۰ نفر را مشغول به کار کند ضمن اینکه اداره میراث فرهنگی شهرستان متاسفانه نتوانسته هیچ درصدی از ۳۰ نفر تعهد خودرا مشغول به کار و در سامانه ثبت کند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دزفول با بیان اینکه اداره صنعت و معدن ۵۰۶ تعهد اشتغال داشته که ۵۰۱ نفر ثبت شده است، تصریح کرد: اداره بهزیستی از ۴۵ نفر تعهد خود توانسته ۳۲ نفر را جذب و ثبت کند ضمن اینکه اداره راه و شهرسازی نیز از ۸۰ نفر تعهد خود توانسته ۷۰ نفر را در سال ۹۴ مشغول به کار کند.

نوروزی، سهم اشتغال اداره جهاد کشاورزی دزفول را ۱۲۵ نفر و میزان اشتغال این اداره را ۷۶۲ نفر عنوان کرد و گفت: مدیریت توزیع برق و دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب از دو و سه نفر تعهد خود نتوانسته اند هیچگونه اشتغال ثبت شده ای درسال گذشته داشته باشند.

وی ادامه داد: بنیاد شهید دزفول نیز ۲۰ تعهد داشته ولی برای ۶۸ نفر اشتغال ایجاد کرده، آموزش فنی و حرفه ای از ۱۰ تعهد توانسته هشت نفر را مشغول به کار کند، اداره فرهنگ و ارشاد هر چهار تعهد خود را توانسته مشغول به کار کند ضمن اینکه اداره حمل و نقل شهرستان نیز ۶۸ تعهد داشته که توانسته ۱۰۲ نفر را ثبت کند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول در ادامه، سهم اشتغال شهرستان دزفول در سال ۹۴ را یک هزار و ۵۲۶ نفر عنوان کرد و گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان دزفول با ۱۴۹ درصد پیشرفت در سال ۹۴ توانسته اند دو هزار و ۲۶۹ نفر را مشغول به کار کنند.

نوروزی همچنین افزود: آماری که در سال گذشته از سه کاریابی موجود در دزفول داشتیم به این صورت است که جویندگان کار در شهرستان دو هزار و ۵۸۱ نفر شامل ۸۲۵ زن و هزار و ۷۵۶ مرد بوده اند.

وی فرصت های شغلی کسب شده در سال ۹۴ توسط کاریابی ها را ۶۶۳ نفر و به کار گمارده شدگان را نیز ۳۰۰ نفر عنوان کرد.

برچسب ها: کوروش نوروزی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دزفول دزفول