کد خبر : ۲۲۰۹۴۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ ساعت ۱۴:۰۷

برای دومین سال پیاپی
تیم بسکتبال پایه شهرداری دزفول قهرمان خوزستان شد

رئیس هیئت بسکتبال دزفول از قهرمانی تیم مینی بسکتبال (پایه)شهرداری دزفول در مسابقات استاني خبرداد.

 تیم بسکتبال پایه شهرداری دزفول قهرمان خوزستان شد

محسن معزی فر در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) با اعلام خبر قهرمانی این تیم، اظهار کرد: مسابقات مینی بسکتبال خوزستان هر ساله به همت هیئت بسکتبال استان خوزستان برگزار می شود.
وی افزود: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در 3 گروه 4 تیمی و در 3 منطقه آبادان، ماهشهر و دزفول برگزار شد که از شهرستان دزفول سه تیم شهرداری، هیئت بسکتبال و شاهین در مرحله مقدماتی حضور داشتند.
رئیس هیئت بسکتبال دزفول با اشاره به صعود تیم شهرداری از مرحله مقدماتی، گفت: در مرحله نیمه نهایی نیز شهرداری دزفول موفق شد تیم های شوشتر و ایذه را شکست دهد و به مرحله نهایی راه یابد.
معزی فر با بیان اینکه در مرحله فینال، تیم شهرداری دزفول با شکست تیم آبادان وارد مرحله فینال شد، تصریح کرد: سرانجام در این بازی پایانی نیز تیم شهرداری دزفول با غلبه بر ارکان  تیم منتخب اهواز و ماهشهر توانست برای دومین سال پیاپی قهرمان مسابقات مینی بسکتبال خوزستان شود که امیدوار هستیم این موفقیت در سال های آینده نیز تکرار شود.
معزی فر خاطر نشان کرد: بسکتبال تنها رشته ورزشی در دزفول است که به همت شهرداری و هیات بسکتبال از پایه تا سوپر لیگ بصورت متصل تیم دارد و امیدواریم این تلاش ها بی ثمر نباشد.
وی درپایان از مساعدت های شهردار دزفول محمدرضا کرمی نژاد و روح الله بهشتی فرد در جهت پیشبرد اهداف تیم بسکتبال تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها: دزفول شهرداری دزفول بسکتبال شهرداری دزفول محسن معزی فر