کد خبر : ۲۲۱۹۸۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ ساعت ۱۱:۴۷

فرمانده انتظامی دزفول خبر داد:
توقیف پراید و موتور سیکلت متخلف در جاده دزفول- سردشت / طرح ارتقای امنیت اخلاقی با جدیت ادامه دارد

فرمانده انتظامی دزفول گفت: درراستای اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی یک خودروی پراید و یک موتور سیکلت متخلف در جاده دزفول- سردشت که اقدام به اعمال ناهنجار کرده بودند توقیف شدند.

 توقیف پراید و موتور سیکلت متخلف در جاده دزفول- سردشت / طرح ارتقای امنیت اخلاقی با جدیت ادامه دارد

سرهنگ علی الهامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) اظهار کرد: درمدت های اخیر گزارشات و اعتراضات مردمی زیادی مبنی برایجاد مزاحمت برای نوامیس و خانواده ها ازسوی برخی موتورسواران و رانندگان خودرو به ما رسیده بود که این متخلفان درروزهای آخر هفته با حضور در جاده دزفول به سردشت به انجام حرکات نمایشی و خلاف جهت، مارپیچ، ویراژ و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم می کردند و فضای تفریحی و سالم محیط را با ناهنجاری های خود ناامن می کردند.

وی افزود: بنابراین نیروی انتظامی درراستای تامین امنیت و آرامش مردم اواخر هفته ها به اجرای این طرح در جاده مذکور می پردازد و در همین راستا روز جمعه گذشته نیز نیروهای انتظامی شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی و مقابله با بی نظمی ها و ناهنجاری ها در جاده دزفول به سردشت حضور داشتند.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول گفت: در حین اجرای این طرح یک دستگاه خودروی پراید که به انجام حرکات نمایشی، ویراژ و مارپیچ اقدام می کرد و اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردمی که برای تفریح در جاده سردشت حضور داشتند می کرد که در مسیر توسط نیروهای انتظامی شناسایی و خودروی وی توقیف شد.

سرهنگ الهامی عنوان کرد: روز جمعه و در حین اجرای این طرح همچنین یک موتورسیکلت از نوع سنگین و بالای هزار که فاقد سند بود و به صورت قاچاق وارد شده بود نیز در حین گشت زنی ها شناسایی و توقیف شد.

وی با بیان اینکه رانندگان پراید و موتور سیکلت هر دو تحویل مقامات قضایی شهرستان شده اند، تصریح کرد: پراید مذکور در حال حاضر در چهارراه سیمتری دزفول به نمایش درآمده تا درس عبرتی برای هنجارشکنان و نشان دهنده جدیت نیروی انتظامی دربرخورد بااین متخلفان باشد.

سرهنگ الهامی با بیان اینکه نیروی انتظامی دزفول  بیدار است و با تمام توان به مبارزه با مخلان نظم و امنیت و برخورد با ناهنجاری ها خواهد پرداخت، گفت: نیروی انتظامی دزفول با تلاش شبانه روزی سربازان خود،  تمام موارد ناامنی و ناهنجاری رادر سطح شهرستان رصد می کند واجازه فرصت طلبی به مخلان نظم و امنیت و افرادی که قصد ضربه به فرهنگ غنی و مذهبی دزفول را دارندنمی دهد تا به هدف اصلی خود و مطالبه شهروندان یعنی امنیت پایدار دست پیدا کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان همچنین تاکید کرد: ما انتظار داریم که مردم ولایتمدار و‌شهید پرور دزفول هرزمان اقدامات مغایر با اهداف انقلاب و ارزش های نظام را درسطح شهرستان مشاهده کردند خودشان درراستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند و به یاری ما بشتابند و صرفا منتظر اقدامات نیروی انتظامی نباشند چرا که همدلی و مشارکت مردم با نیروهای پلیس نقش بسیار زیادی در افزایش امنیت و برقراری هرچه زودتر امنیت پایدار و آرامش جامعه خواهد داشت.

برچسب ها: سرهنگ علی الهامی فرمانده انتظامی دزفول