کد خبر : ۲۲۱۹۸۰ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ ساعت ۱۱:۰۲

فرمانده انتظامی دزفول خبر داد:
هنجارشکنان حادثه موتور سواری دزفول دستگیر شدند/ تحویل بانوان موتور سوار به مراجع قضایی

فرمانده نیروی انتظامی دزفول از دستگیری هنجارشکنان حادثه موتور سواری و تحویل بانوان موتور سوار به مراجع قضایی خبرداد.

 هنجارشکنان حادثه موتور سواری دزفول دستگیر شدند/ تحویل بانوان موتور سوار به مراجع قضایی

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) در چندروز گذشته انتشار تصاویر و فیلم هایی از موتورسواری دو بانو در جاده پارک جنگلی دزفول حاشیه های زیادی را در فضای مجازی شهرستان دزفول به دنبال داشت. در این تصاویر و فیلم ها دو بانو با وضعیت ظاهری نامناسب سوار بر یک موتورسیکلت در مقابل دیدگان مردم و به ویژه خانواده هایی که برای تفریح به طبیعت رفته بودند صحنه های دور از عرفی را از خود نشان دادند که موجب اعتراض مردم و بویژه فعالان فرهنگی شهرستان شده بود. در برخی تصاویر و فیلم ها ناهنجاری ها به حدی زیاد است که سایت خبری دز ان ان از انتشار آنها معذور است.

در همین رابطه سرهنگ علی الهامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار دز ان ان، اظهار کرد: روز جمعه نیروهای انتظامی شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی و مقابله با بی نظمی ها و ناهنجاری ها در جاده دزفول به سردشت حضور داشتند.

وی افزود: چراکه درمدت های اخیر گزارشات و اعتراضات مردمی زیادی مبنی برایجاد مزاحمت برای نوامیس و خانواده ها ازسوی برخی موتورسواران و رانندگان خودرو به ما رسیده بود که این متخلفان درروزهای آخر هفته با حضور در جاده دزفول به سردشت به انجام حرکات نمایشی، مارپیچ، ویراژ و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم می پرداختند و فضای تفریحی و سالم محیط را با ناهنجاری های خود ناامن می کردند بنابراین نیروی انتظامی درراستای تامین امنیت و آرامش مردم اواخر هفته ها به اجرای این طرح در جاده مذکور می پردازد.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول ادامه داد:‌در همان روز جمعه عده ای موتور سوار به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی در پارک جنگلی که اقدام به بردن وسیله نقلیه و انجام تخلفات خود در این محیط تفریحی کردند‌.

سرهنگ الهامی عنوان کرد: در این بین دو خانم موتور سوار نیز از نبود نیروی انتظامی در بوستان جنگلی دزفول سواستفاده کرده و به انجام اقدامی ناپسند و بسیار قبیح و مخالف با ارزش ها‌و هنجارهای جامعه و انقلاب در مقابل دیدگان افراد نامحرم نمودند که انتشار تصاویر و فیلم های این حادثه موجب نگرانی و تاسف بسیار زیاد مردم دین دار و ولایتمدار شهرستان و به طبع مسئولان و متولیان فرهنگی شهرستان شد.

وی بیان کرد: پس از انتشار این تصاویر و فیلم ها در فضای مجازی که بیانگر اوج پشت پا زدن به هنجارهای دینی  توسط آن دو بانو و انجام حرکات زشت به همراه نامحرمان واقع در پارک جنگلی بود ما در نیروی انتظامی علاوه بر ابراز تاسف و شرمندگی به مردم و مسئولان دزفول شهر دارالمومنین وعده دادیم که در کمترین زمان ممکن این هنجارشکنان را شناسایی و دستگیر کنیم.

فرمانده انتظامی دزفول گفت: بنابراین با تمام توان و با همکاری بسیج، منابع مختلف خبری و حتی مردم اقدام به شناسایی این دو خانم و دستگیری آنها در کمتر از ۲۴ ساعت پس از انجام آن اتفاق تلخ و ناخوشایند کردیم‌.

سرهنگ الهامی بابیان اینکه اکنون این دو هنجارشکن تحویل مقامات قضایی شهرستان هستند، اضافه کرد: به لطف خداوند و همت عوامل نیروی انتظامی توانستیم به وعده خود عمل کنیم و در مقابل مردم دین دار و با فرهنگ دزفول روسفید شویم.

وی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی دزفول  بیدار است و با تمام توان به مبارزه با مخلان نظم و امنیت و برخورد با ناهنجاری ها خواهد پرداخت، گفت: نیروی انتظامی دزفول با تلاش شبانه روزی سربازان خود،  تمام موارد ناامنی و ناهنجاری رادر سطح شهرستان رصد می کند واجازه فرصت طلبی به مخلان نظم و امنیت و افرادی که قصد ضربه به فرهنگ غنی و مذهبی دزفول را دارندنمی دهد تا به هدف اصلی خود و مطالبه شهروندان یعنی امنیت پایدار دست پیدا کند.

برچسب ها: سرهنگ علی الهامی فرمانده انتظامی دزفول