کد خبر : ۲۲۱۳۸۰ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ ساعت ۱۹:۴۴

فرمانده نیروی انتظامی دزفول:
لزوم نصب دوربین های مداربسته در سطح شهر دزفول/ نزاع و درگیری بیشترین آمار ناامنی در دزفول

فرمانده نیروی انتظامی دزفول خواستار نصب و تجهيز مناطق سطح شهر به دوربین های مداربسته برای تامین امنیت شد.

 لزوم نصب دوربین های مداربسته در سطح شهر دزفول/ نزاع و درگیری بیشترین آمار ناامنی در دزفول

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، سرهنگ علی الهامی ظهر امروز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دزفول با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: 9 مهرماه آغاز هفته ناجا است که شعار این هفته  "همه با هم برای امنیت و آرامش" خواهد بود.

وی با بیان اینکه امنیت یک مقوله فراگیر است که تمام سازمان ها و نهاد های مدنی در ایجاد آن نقش موثر دارند، افزود: متاسفانه بیشترین بار امنیت و انتظارات بر دوش نیروی انتظامی است درحالی که نیروی انتظامی نمی تواند به تنهایی تولید کننده امنیت باشد بلکه یکی از سازمان هایی است که وظیفه حفاظت از امنیت تولید شده را دارد.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول خواستار مساعدت ادارات و دستگاه های اجرایی دزفول برای نقش آفرینی در مقوله امنیت شد و گفت: این امنیت و پیشرفت های نظامی مرهون خون شهدا و تدابیر امام راحل و رهبری است بنابراین همه دستگاه های شهرستان باید موضوع امنیت را که مطالبه اصلی مردم است با جدیت پیگیری کنند و در اولویت برنامه های خود بگذارند.

سرهنگ الهامي همچنین عنوان کرد: در شهرستان دزفول نزاع ها، درگیری ها، تصادفات و سرقت در زمینه موتورسیکلت، منازل و اماکن خصوصی در اولویت ناامنی ها قرار دارند درحالی که در بسیاری ازاین موارد مردم خودشان می توانند تامین کننده امنیت باشند.

وی خواستار انجام اقدامات کارشناسی و اصولی برای کاهش آمار تیراندازی در مراسمات شد و افزود:  تامین و نصب دوربین های امنیتی، ملزم کردن اصناف برای نصب و تجهیز مغازه ها و اماکن کسب و کار خود به دوربین های امنیتی، آموزش شهروندان و تامین پارکینگ های عمومی در سطح شهرستان از جمله نیازهای دزفول برای تامین امنیت پایدار است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول در پایان خواستار مساعدت مسئولان و دستگاه های اجرایی برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسمات نیروی انتظامی دزفول به مناسبت هفته ناجا شد.

دزفول پایلوت اقتصاد مقاومتی شود
امام جمعه دزفول نیز در این نشست با گرامیداشت ایثارها، رشادت ها و جوانمردی های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس، اظهار کرد: در اولین جلسه شورای اداری شهرستان پیشنهاد دادم تا مدیران دزفولی گزارشی از اقدامات انجام شده خود در راستای عمل به شعار سال ارائه دهند تا درپایان سال بعنوان یک بیلان کاری معرفی شود.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی افزود: با توجه به اخلاص و توان مدیران شهرستان و زمینه و ظرفیت هایی که  وجود دارد دزفول می تواند بعنوان پايلوت اقتصاد مقاومتی در استان خوزستان معرفی شود.

وی خواستار تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع در ادارات دولتی دزفول شد و گفت: رفع مشکلات ارباب رجوع باید در اولویت اقدامات کارکنان و مدیران ادارات باشد ضمن اینکه در برخورد با مراجعه کنندگان باید با بردباری و سعه صدر با آنها برخورد کرد.

امام جمعه دزفول یکی از مؤلفه های انقلاب اسلامی را رضایتمندی مردم برشمرد و خواستار عمل کردن مسئولان به این مهم شد.

برچسب ها: سرهنگ علی الهامي فرمانده نیروی انتظامی دزفول دوربین های مداربسته