کد خبر : ۲۲۰۴۵۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ ساعت ۰۷:۰۷

نماینده صنعتگران دزفول عنوان کرد:
بهترین شهرک صنعتی دزفول تنها 20درصد فعال است

نماینده صنعتگران دزفول گفت: در دزفول چهار شهرک صنعتی وجود دارد که بهترین شهرک تنها ۲۰ درصد فعال است و گویا هیچ نگاه تولیدی در شهرک های صنعتی شهرستان وجود ندارد.

 بهترین شهرک صنعتی دزفول تنها 20درصد فعال است

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، احیا پاشا ظهر امروز سه شنبه در دومین همایش دزفول، چشم انداز توسعه و پیشرفت در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: تولید یعنی اینکه یک چیز غیرقابل استفاده را به مورد استفاده تبدیل کنیم اما متاسفانه در کشور ما هرچه را که می خواهیم تولید کنیم قبلا از بازار خارجی وارد کرده ایم.

وی با انتقاد از تعدد بانک ها و موسسات مالی و عدم توجه آنها به تولید و سرمایه گذاری، عنوان کرد: متاسفانه در کشور ما حتی سنگ پای معروف قزوین را نیز وارد می کنند پس این کجایش تولید است.

نماینده صنعتگران دزفول گفت: در دزفول چهار شهرک صنعتی وجود دارد که بهترین شهرک تنها ۲۰ درصد فعال است و این  شهرک صنعتی ۲۰ درصد فعال تنها ۲۰ درصد کار می کند گویا هیچ نگاه تولیدی در شهرک های صنعتی شهرستان وجود ندارد.

پاشا تاکید کرد: باید برای تولید در کار صنعت عشق و علاقه داشت وقتی علاقه ای نباشد قطعا نتیجه اش این خواهد بود که هیچ رشدی نیز وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه باید برای ايجاد فضا، عشق به سازندگی را به وجود آورد افزود: برای این کار بهترین راه تشویق سرمایه داران و دعوت از آنها است تا شهر به توسعه پایدار و اشتغال برسد. از نظر کارشناسان این حوزه در شهرستان دزفول مردم به دلیل برخورداری از سرمایه های زیاد خودشان باید پاپيش بگذارند بنابراین در این عقب ماندگی ها مردم شهرستان خودشان بیشتر از دولت مقصر هستند چرا که دولت خود مشکلات اقتصادی بسیار زیادی دارد.

نماینده صنعتگران دزفول در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر همه شهرک های صنعتی استان تقریبا غیرفعال هستند، گفت: دزفول یکی از شهرستان های فعال در حوزه صنایع کوچک است اما درحال متوقف شدن است بنابراین باید سازمان صنعت و معدن استان راهکارهای مناسبی را برای رفع این مشکلات و ایجاد فضای کسب و کار ایجاد کند.

پاشا در پایان، به وضعیت نامناسب صنعت روستایی در دزفول اشاره کرد و گفت: باید دیدها را عوض کنیم و صنعت روستاهای شهرستان به ویژه صنعت دام را با تمام توان تحرک ببخشیم.

برچسب ها: احیا پاشا نماینده صنعتگران دزفول دزفول