کد خبر : ۲۲۰۹۱۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ ساعت ۱۴:۴۹

امام جمعه دزفول:
مردم باحضور پرشور خود در راهپیمایی به جهان اسلام روحیه دادند/ قدس همچنان مساله اول جهان اسلام است /هشدار به مسئولان به دلیل عدم رسیدگی به خسارت های سیل در دزفول

امام جمعه دزفول ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و حماسی مردم دزفول در گرمای بالای 50 درجه در راهپیمایی روز قدس، افزود: قطعا مردم ولایت مدار دزفول با این حضور پرشور خود روحیه بزرگی به امت اسلامی دادند.

 مردم باحضور پرشور خود در راهپیمایی به جهان اسلام روحیه دادند/ قدس همچنان مساله اول جهان اسلام است /هشدار به مسئولان به دلیل عدم رسیدگی به خسارت های سیل در دزفول

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول که پس از راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم و مسئولان در مصلای امام علی ( ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: قدس یادگار امام خمینی ( ره) و روزی است که امت اسلامی فریاد خود را برسر مستکبران جهان بلند کرده است.

وی بابیان اینکه قدس شریف همچنان مساله اول جهان اسلام است، افزود: امروز مردم به دنیا فهماندند که نقشه های دشمنان و فتنه های تکفیری ها و داعشي ها اثری ندارد و ما دشمن اصلی خود را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

امام جمعه دزفول بابیان اینکه قدس یک حرکت جهانی عمیق و پرمعنا است که خون تازه ای در رگ های اسلام جاری می کند، گفت: اگر امام خمینی این روز را به نام روز جهانی قدس نامگذاری نمی کرد معلوم نبود که اسرائیل این عده سرطانی چه نقشه های شومی برای اسلام داشت.

حجت الاسلام قاضی دزفولی یادآور شد: قطعا با فریاد مسلمانان دولت فلسطین دوباره تشکيل خواهد شد و بدنامی آن برای آمریکا و غرب باقی خواهد ماند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و حماسی مردم دزفول در گرمای بالای 50 درجه در راهپیمایی روز قدس، افزود: قطعا مردم ولایت مدار خوزستان و دزفول با این حضور پرشور خود روحیه بزرگی به مسلمانان و امت اسلامی دادند که جا دارد تقدیر ویژه ای از دستگاه ها و نهادهای اجرایی شهرستان دزفول در راستای اتخاذ تمهیدات ویژه در راستای برگزاری راهپیمایی پرشور روز قدس داشته باشیم.

امام جمعه دزفول با اشاره به فرارسیدن سالروز حمله وحشیانه ناوگان آمریکا به هواپیمای ایرباس ایران در سال 1367 و شهادت 298 سرنشین هواپیما، این حادثه را برگ ننگین دیگری بر خیانت ها و جنایت های آمریکا برشمرد و افزود: این جنایت نشان داد که آمریکا اهل تجاوز به حقوق بشر است به طوری که حتی به فرمانده آن ناوگان نیز مدال افتخار دادند و اکنون جای تعجب دارد که اکنون از به زبان آوردن حقوق بشر خجالت نمی کشد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با تاکید براینکه روز قدس، روز افشای حقوق بشر بی اساس آمریکا است، اظهار کرد: تاریخ در مورد این جنایتکاران قضاوت خواهد کرد و قطعا این لکه های ننگ پاک نخواهند شد.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با هیئت دولت و ریاست جمهور، گفت: ایشان به هیئت دولت نسبت به برحذربودن از فتنه گران تذکر دادند که مبادا عوامل فتنه مجال حضور در برنامه های کشور را پیدا کنند چرا که آنها کشور را تا لبه پرتگاه بردند و تاکید کردند که مراقب باشیم تا کشور به دست آنها نیافتد.

امام جمعه دزفول همچنین درخصوص اخبار این روزهای کشور مبنی بر افشای فیش های حقوقی مدیران اظهار کرد: عده ای قصد دارند این موضوع را آسان جلوه دهند و بگویند حقوق های غیرمتعارف در حالی که ظلم، تبعیض و دوری کردن از ارزش های اسلامی، کم آن نیز زیاد است و باید رسیدگی شود. اینکه عده ای از موقعیت خود سواستفاده کنند و به دنبال قدرت و جمع کردن ثروت باشند باارزش های انقلاب اسلامی سازگاری ندارد بنابراین نباید اجازه دهیم تا کشور به دیت نااهلان بیافتد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی درادامه برقراری و عادی سازی روابط ترکیه با رژیم صهیونیستی در هفته گذشته و در آستانه روز قدس را یک خیانت به جهان اسلام برشمرد و تاکید کرد که دولت ترکیه باید پاسخگوی جهان اسلام باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: همه ساله مشاهده می شود که در روز عید فطر نمازهای جماعت پراکنده ای در سطح شهرستان برگزار می شود که این امر درست نیست و شکوه و عظمت نمازجماعت اصلی را ازبین می برد بنابراین مردم شهرستان دزفول باید بدانند که نماز اصلی روز عید فطر در مصلای امام علی (ع) این شهرستان و با پخش زنده از صدا و سیمای مرکز استان برگزار خواهد شد هرچند برای نقاط دوردست شهرستان که مردم آن امکان حضور در این مراسم را ندارند نيز تمهیداتی در مناطقشان اندیشیده شده است.

امام جمعه دزفول تذکر داد: در خطبه های گذشته همواره در مورد سیلاب اخیری که در دزفول رخ داد از مسئولان سوالاتی پرسیدیم اما تاکنون پاسخی نشنیده ایم و به خسارت های واردشده رسیدگی نشده است که نیاز است نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی این خسارت های ناشی از سیل دزفول را در مجلس پیگیری کند و از حقوق مردم این شهرستان دفاع کند.

به گزارش دز ان ان، راهپیمایی روز جهانی قدس در ساعت 12 و 30 دقیقه امروز از محل میدان حاجی مرادی به طرف مصلای نماز جمعه  دزفول با حضور پرشور و حماسی مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

برچسب ها: امام جمعه دزفول روز جهانی قدس سید محمدعلی قاضی دزفولی