کد خبر : ۲۲۰۸۱۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ ساعت ۲۱:۳۶

با تصمیم هیئت دولت؛
"غلامرضا شریعتی" استاندار خوزستان شد

با تصمیم هیئت دولت، غلامرضا شریعتی که در سابقه کاری خود سرپرستی استانداری خوزستان را در دولت اصلاحات در کارنامه دارد به عنوان استاندار خوزستان منصوب شد.

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، غلامرضا شریعتی که از چهره های حامی دولت در انتخابات سال۹۲ بود و در دولت دوم اصلاحات از سال ۸۰ تا ۸۴ به عنوان مدیرکل سیاسی و انتظامی و معاون سیاسی امنیتی استاندار خوزستان فعالیت می کرد.
وی دارای تحصیلات دکترای پی اچ دی در رشته تخصصی ژنتيک انسانی است.
مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان، مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر، قائم مقام و معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، عضو هیئت تخلفات اداری دانشگاه، مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خوزستان، سرپرست استانداری خوزستان در مقاطع مختلف در غیاب استاندار، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و معاونت سیاسی استانداری خوزستان در کارنامه کاری شریعتی دیده می شود
سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ بود که مقیمی معاون وزیر کشور با حضور در استانداری خوزستان به صورت ناگهانی حکم عزل عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق خوزستان که از محبوبیت بالایی برخوردار بود را به همراه آورد و مراسم تودیع وی را برگزار کرد. همان روز فرج الله خبیر به عنوان سرپرست استانداری خوزستان منصوب شد و تا به امروز این سرپرستی ادامه داشت. خبیر همزمان معاون سیاسی استانداری خوزستان نیز بود که از امروز باید به این سمت بازگردد.

مهر

برچسب ها: استاندار خوزستان غلامرضا شریعتی