کد خبر : ۲۲۱۹۵۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ ساعت ۰۷:۵۵

مدیر کانون فرهنگی تربیتی فاطمه الزهرای دزفول:
استقبال دانش آموزان از دوره های امدادی کانون تربیتی دزفول

مدیر کانون فرهنگی تربیتی فاطمه الزهرای دزفول از استقبال دانش آموزان و بانوان از دوره های امدادی کانون خبر داد و گفت:دوره های امدادی در دزفول موجب اشتغالزایی برای چند نفر از علاقه مندان شده است.

 استقبال دانش آموزان از دوره های امدادی کانون تربیتی دزفول

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) فرنگ عیسی پور گفت:کانون فرهنگی تربیتی فاطمه الزهرای دزفول در کلیه فصول سال فعالیت های فرهنگی،تربیتی،هنری،ورزشی و قرآنی برگزار می کند تا ضمن بارور شدن استعداد دانش آموزان اوقات فراغت آنها نیز به بهترین نحو پر شود.
وی افزود:در بخش هنری کلاسهای خیاطی،شیرینی پزی،سفره آرایی،بافندگی،عروسک سازی کیف دوزی و دیگر هنرها آموزش داده می شود و در بخش هنرهای تجسمی نیز کلاسهای خطاطی،نقاشی،طراحی به هنرجویان آموزش داده می شود.
وی اضافه کرد :در کلاس های ورزشی این کانون نیز آموزش های رزمی،دفاع شخصی و آمادگی جسمانی آموزش داده می شود.
عیسی پور به استقبال علاقمندان از کلاسهای این کانون اشاره کرد و گفت:فعالیت های قرآنی این کانون نیز در تابستان رونق می یابد و کلاسهای ویژه سنین 4-5 ساله،کلاس هاس ویژه مقطع اول و دوم ابتدایی و کلاسهای تفسیر برای علاقمندان برگزار می شود .
مدیر کانون فرهنگی تربیتی فاطمه الزهرای دزفول اظهار کرد:کلاسهای امدادگری با استقبال بیش از 800 نفر علاقه مند در امسال همراه بوده و چند نفر موفق شدند با فراگیری این دوره در مشاغل منشی پزشک ،تزریقات و پانسمان برای خود اشتغالزایی کنند.
وی همچنین از استقبال دانش آموزان از فعالیت در انجمن کوهنوردی و گردشگری کانون خبر داد و گفت:امسال بیش از 140 نفر از دانش آموزان برای اردوی یکروزه کوهنوردی دزفول ثبت نام کرده بودند ولی به دلیل همزمانی با اردوی راهیان نور 70 نفر از آنها به اردوی کوهنوردی و گردشگری که در مناطق کوهستانی دزفول برگزار شد اعزام شدند.
عیسی پور به فعالیت های قرآنی این کانون نیز پرداخت و افزود:کلاسهای روخوانی و روان خوانی قرآن در تابستان ویژه علاقمندان برگزار می شود که در تابستان امسال 6 کلاس قرآنی در این کانون برگزار شد.
وی به دیگر فعالیت های کانون فرهنگی وتربیتی اشاره کرد و گفت:کارگاه تست هوش، کارگاه تلاش و اندیشه جهت رشد خلاقیت دانش آموزان،نشست های مذهبی و عاشورایی،مسابقات کتاب و کتابخوانی و مقاله نویسی ،کلاس نجوم از جمله فعالیت های کانون فرهنگی و تربیتی فاطمه الزهرای دزفول می باشد.
از سال گذشته تاکنون بیش از یکهزار و 400 نفر در کلاس های این کانون شرکت کرده اند.

ایرنا

برچسب ها: فرنگ عیسی پور کانون فرهنگی تربیتی فاطمه الزهرای دزفول دوره امدادی