کد خبر : ۲۲۰۵۶۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ ساعت ۱۴:۰۹

لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور
قهرمانی زودهنگام بانوان شهرداری دزفول / فوتسال هم لیگ برتری شد/باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری باید حفظ شود!

در هفته ماقبل پایانی از رقابت‎های لیگ دسته یک فوتسال بانوان، شهرداری دزفول با شکست فولاد مبارکه اصفهان به عنوان نخستین تیم، جواز حضور در رقابت‎های لیگ برتر را کسب کرد.

 قهرمانی زودهنگام بانوان شهرداری دزفول / فوتسال هم لیگ برتری شد/باشگاه  فرهنگی ورزشی شهرداری باید حفظ شود!

"عزیزه کریمی"سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)گفت: تیم شهرداری دزفول در بازی ماقبل پایانی از رقاب‎های لیگ دسته یک کشور با نتیجه 6 بر 4 در اصفهان و مقابل فولاد مبارکه این شهرستان به پیروزی رسید تا پیش از برگزاری بازی پایانی و به عنوان نخستین تیم، صعود خود را به لیگ برتر مسجل کند.
وی ادامه داد: به طور کلی 20 تیم در لیگ دسته یک فوتسال بانوان از ابتدای فصل به رقابت پرداختند که هشت تیم از آن‌ها به مرحله نهایی راه یافت. در مرحله نهایی این هشت تیم به صورت دوره‌ای با هم رقابت کردند که در پایان، 2 تیم مجوز حضور در لیگ برتر را کسب می‎کند.
کریمی تصریح کرد: شهرداری دزفول که با 16 امتیاز در صدر جدول هشت تیمی قرار دارد روز سه‎شنبه در ورزشگاه شهید مجدیان دزفول در یک دیدار تشریفاتی مقابل شاهد فسای فارس بازی می کند و پس از آن جشن قهرمانی را برگزار خواهد کرد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری دزفول از وضعیت حمایت مسئولان شهرستان از این تیم هم گفت: خوشبختانه طی روزهای اخیر با جلساتی که با مسئولان شهرداری برگزار کردیم حمایت‎های خوبی صورت گرفت و قول‎هایی هم داده شد که امیدواریم این حمایت‎ها ادامه داشته باشد. به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز، بررسی میزان رشد كنونی ورزش بانوان، گواه پیشرفت نسبی آن است. با اینکه خانم کریمی از حمایت‌های شهردار و مسئولان شهرداری در حمایت از تیمش ابراز رضایت می کند اما نمی‌توان این واقعیت را نادیده گرفت كه ورزش بانوان دزفول در مقایسه با ورزش مردان از رشد خوبی برخوردار نبوده ‌و گاهی به دلیل نگاه‌های محدود فرهنگی به بانوان فرصت ورزش کردن و حضور دررقابت‌های ورزشی برای آنان یا فراهم نمی‌شود، یا با موانع و مشکلات بسیاریمواجه است؛ موانع و مشکلاتی که با کمی توجه و حمایت بیش‌تر از طرف مسئولان امر قابل حل است.
صعود تیم فوتسال بانوان دزفول به لیگ برتر، پوشش اخبار گسترده تر و بعضا تلویزیونی را به دنبال دارد که علاوه بر اینکه نام دزفول را بیش‌تر بر سر زبان‌ها می‌آورد و افتخار دیگری برای شهرستان محسوب می‌شود؛ نیازمند حمایت‌های همه جانبه‌تر و دنباله‌دارتری است که تنها شامل قول‎های مقطعی یا شعارهای زودگذر نباشد تا بانوان ما به دلیل قصه تکراری کمبود بودجه، نبود اسپاسر، عدم امکانات کافی یا مسائل فرهنگی از رقابت در عرصه‎های داخلی و خارجی باز نمانند؛ قصه تکراری که امیدواریم با صعود بانوان به لیگ برتر ادامه نداشته باشد.
هر چند متاسفانه خبرهای ناخوشایندی از قطع کامل بودجه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری برای سال آینده توسط شورای اسلامی دوره چهارم به گوش می رسد ولی باید امید داشت قهرمانی های کم نظیر تیم‌های ورزشی شهرداری بهمراه فشار افکار عمومی و جامعه بزرگ ورزش در روند عدم حذف این تیم‌ها تاثیرگذار باشد.
این حق جوانان و مردم دزفول است که تیم‌های ورزشی در لیگ های برتر داشته باشند و به هیچ دلیلی نباید این حق را از آنها سلب نمود. لذا از شهردار و شورای محترم انتظار داریم خواسته‌های مردم را نادیده نگرفته و کماکان حامی ورزش قهرمانی دزفول باشند.

برچسب ها: عزیزه کریمی فوتسال فوتسال شهرداری دزفول شهرداری دزفول