کد خبر : ۲۲۰۲۴۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ ساعت ۱۲:۵۰

با تلاش شبانه روزی هشت ماهه تیم فنی
نسخه جدید سایت شبکه خبری دز راه اندازی شد

هم اکنون نسخه جدید سایت در مرحله آزمایشی قرار دارد و ممکن است در برخی بخش ها مشکلات و نواقصی داشته باشد که تیم فنی سایت در حال برطرف کردن این مشکلات هستند. بزودی نسخه نهایی سایت همزمان با آغاز چهاردهمین سال فعالیت شبکه خبری دز( دز ان ان) در شب میلاد با سعادت امام زمان(عج) آغاز بکار خواهد کرد.

 نسخه جدید سایت شبکه خبری دز راه اندازی شد

با گذشت بیش از 13 سال از آغاز بکار شبکه خبری دز به عنوان نخستین سایت تحلیلی و خبری شمال استان خوزستان وپشت سر گذاشتن فراز و نشیب های فراوان در این مسیر، برای نخستین بار در استان خوزستان باز هم شبکه خبری دز خط شکن شدن و پس از سال‌ها استفاده از سیستم مدیریت محتوای "وردپرس" -که در حال حاضر تقریبا تمام سایت های شهرستان، استان و حتی کشور از این سیستم مدیریت محتوای کد باز سود کنند- با سیستمی کاملا اختصاصی و صد در صد طراحی شده توسط تیم فنی این شبکه بکار خود در مسیر اطلاع رسانی شفاف و بدون وقفه ادامه خواهد داد.
سیستم جدید این سایت علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات سیستم های مدیریت محتوای متداول دارای امکانات حرفه ایی یک سایت اینترنتی خبرگزاری است که در نوع خود در استان بی نظیر است.
در طراحی جدید سعی شده است علاوه بر در نظر گرفتن بعد فنی، محیط سایت بشکلی باشد که ارتباط بهتری با کاربران برقرار کند به طوری که بتواند به راحتی مطالب مورد نظر خود را در سایت دنبال کنند. همچنین کاربران علاوه بر اشتراک گذاری مطالب مورد علاقه خود در شبکه های اجتماعی موبایلی و سایبری بتواند نظر خود را نیز برای مطالب مورد نظر ارسال نماید.

در نسخه جدید کلیه اصول فنی خبر نویسی رعایت شده و بزودی امکانات ویژه ایی از قبیل نمایش قیمت طلا و ارز، وضعیت آب و هوا، جداول و نتایج زنده مسابقات ورزشی، اعلام اوقات شرعی، رویدادهای سال و بسیاری امکانات دیگر فعال خواهد شد. همچنین اپلیکیشن موبایلی سایت مناسب با سیستم عامل های اندروید و ios نیز در دست ساخت است که بزودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در این نسخه علاوه بر تغییرات عمده ایی که در گرافیک سایت ایجاد شده، برای نخستین بار در سایت‌های خبری استان از فونت های صد در صد استاندارد فارسی استفاده می شود. لایسنس تجاری ویژه این فونت‌ها به صورت قانونی از سازنده اصلی خریداری می‌شود. در این فونت ها مطالعه مطالب برای کاربران با سهولت بیش‌تری امکان پذیر است.
نسخه جدید سایت براساس استانداردهای بروز جهانی، کدنویسی و طراحی شده است و بصورت کاملا  واکنش گرا نمایش داده می‌شود. بدین شکل کاربر می تواند بدون هیچگونه مشکلی سایت را در رایانه، لپ تاپ، تبلت و موبایل خود مشاهده نماید.
در این نسخه سعی شده است سرویس های اضافی حذف و یا در سرویس های دیگر ترکیب شوند تا کاربران دچار سردرگمی نشوند و دسترسی به مطالب با سهولت بیشتری امکانپذیر باشد. همچنین در این نسخه با استفاده از "کش سرور" قوی سرعت بارگزاری سایت به صورت فزاینده ایی افزایش یافته و کاربران حتی با استفاده از کمترین سرعت اینترنت می توانند مطالب سایت را مشاهده کند.
شاخص شدن مطالب مالتی مدیا از قبیل مطالب ویدویی، صوتی و عکس در بین اخرین اخبار سایت یکی دیگر از امکانات نسخه جدید سایت است که به کاربرانی که علاقمند به اینگونه مطالب هستند اجازه می دهد به راحتی مطب مورد نظر خود را در میان اخبار سایت پیدا کنند.
کاربران می توانند در نسخه جدید سرخط تازه ترین مطالب سایت را در گروه های رسمی شبکه خبری دز در شبکه های اجتماعی پیگیری کنند و از بروزرسانی مطالب و اخبار سایت با عضویت در این گروه ها آگاه شوند.
هم اکنون نسخه جدید سایت که پیش روی شماست، در مرحله آزمایشی قرار دارد و ممکن است در برخی بخش ها مشکلات و نواقصی داشته باشد که تیم فنی سایت در حال برطرف کردن این مشکلات هستند. بزودی نسخه نهایی سایت همزمان با آغاز چهاردهمین سال فعالیت شبکه خبری دز( دز ان ان) در شب میلاد با سعادت امام زمان(عج) آغاز بکار خواهد کرد.

برچسب ها: شبکه خبری دز دز ان ان سایت جدید